טיפים לעריכת שולחנות לארוחות החג

בתקופת החגים מארחים, והרבה. בכל חג עלינו לאמץ את מוחנו לצורך עריכת השולחן המושלם. מעצבי "לומינארק" מציעים טיפים שייקלו עלינו במשימה

בתקופת החגים מארחים, והרבה. בכל חג עלינו לאמץ את מוחנו לצורך עריכת השולחן המושלם. מעצבי "לומינארק" מציעים טיפים שייקלו עלינו במשימה:

1. השולחן המלבני הנו הבחירה הקלאסית. לעומת זאת, אם במקרה ברשותנו שולחן עגול, יש לנו את האפשרות להניחו בכל מקום בחדר, והוא שובר את הקווים והמונוטוניה של השולחן עם הפינות.
2. במטרה לחסוך בעלויות ובנוסף ליצור מקוריות, נוכל להשתמש בכמה סטים שיש לנו בבית, ולערוך את השולחן לפי העיקרון של MATCH &MIX, לשלב כלים מסטים שונים על מנת ליצור חדשנות ומראה מרענן. לדוגמא: קערות המרק מסט אחד, וצלחות העיקרית מסט אחר.
3. אם נרצה לעצב שולחן קלאסי, נוכל להשתמש בשילוב של כלים לבנים ושחורים על מנת ליצור מראה נקי וייחודי.
4. כדאי שקישוטי השולחן יהיו גם מקוריים וגם ישמשו כתוכנית הפעלה לילדים לעידוד פעילות משפחתית:
• הכנת פתקים עם שמות האורחים, שיונחו ליד הצלחות על השולחן.
• ברכות אישיות לכל אורח – שיונחו ליד הצלחות (פתקים עם שמות יאפשרו ברכות יותר אישיות).
• מיחזור: הכנת קישוטים שמקורם בטבע: אצטרובלים, עלים, ענפים, צדפים, פירות, פרחים.
• ניתן להכין קעריות, למלא אותן במים, לצבוע אותן ולבסוף להניח מעליהן נרות שיצופו – אותם נדליק בתחילת הארוחה.
• ניתן להניח ראנרים צבעוניים, או פלייסמנטים יפים מתחת לצלחות – למראה עדכני ומקורי. כך גם לא חייבים מפה, וגם נוצר מראה מושקע ועכשווי.
• ניתן לבחור קונספט לעיצוב השולחן שלנו כגון יער, ים, מיחזור, ועל פי הקונספט נעצב את כל השולחן.
• אם בחרנו בסט כלים שחור, נוכל לסתור את האפקט החזק של הצבע השחור על ידי הכנסת צבעים נוספים לשולחן בדרכים שונות, בסכו"ם, בפלייסמנטים, במפה, בכלי המלחייה והפלפל.
• נוכל לקשור את הסכו"ם האישי של כל אורח בסרט, למראה אישי ועדין.
• אם אין באפשרותנו לעדכן כל חג את מערכות הכלים בבית, ניתן לחדש ולשנות את האביזרים הנלווים, ולשנות את העיצוב כל חג למראה רענן וחדש.

Luminarc מייצרת כלים מזכוכית לסוגיה השונים – אטומה, שקופה או צבעונית, חזקים, עמידים בפני חום וקור, ניתנים להדחה במדיח כלים ובלתי ניתנים לשריטה. 
בקולקצייה החדשה 13 סדרות שונות הנחלקות לארבעה קווים עיקריים: שילובים מעניינים של לבן ושחור לשולחן הקלאסי, הדפסי פרחים בצבעוניות נועזת
לשולחן האופנתי הטרנדי, הדפסי גרפיקס עכשוויים לשולחן הצעיר, ועיצובים ויקטוריאניים מעוטרים בהדפסי פרחים עדינים לשולחן הרטרו.
את מוצרי לומינארק ניתן לרכוש ברשת המשביר לצרכן ברחבי הארץ, בחנויות כלי ששת, ובחנויות לכלי בית ומתנות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר