טירת צבי בפעילות מונדיאל: חוברת סנדוויצ'ים לכבוד הכוכבים הגדולים ומיתוג אריזות המוצרים

טיב – טירת צבי, יצרנית מוצרי הבשר והנקניקים מקיבוץ טירת צבי שבצפון, יצאה בפעילות שיווקית מיוחדת לקראת חודש המונדיאל, הכוללת חוברת מתכונים מיוחדת של סנדוויצ'ים, בניצוחו של השף אביב משה, על שם הכוכבים הגדולים ביותר במונדיאל והנבחרות בהן הם משחקים

טיב – טירת צבי, יצרנית מוצרי הבשר והנקניקים מקיבוץ טירת צבי שבצפון, יצאה בפעילות שיווקית מיוחדת לקראת חודש המונדיאל, הכוללת חוברת מתכונים מיוחדת של סנדוויצ'ים, בניצוחו של השף אביב משה, על שם הכוכבים הגדולים ביותר במונדיאל והנבחרות בהן הם משחקים אשר משווקת בימים אלה ברשתות השיווק. בנוסף מיתגה טירת צבי את אריזות מוצרי הדגל שלה בדגלונים של המדינות המשתתפות במונדיאל. סך ההשקעה של טירת צבי נאמד בכמיליון ₪.

חוברת המתכונים כוללת את כל מתכוני הכריכים, לו"ז משחקי המונדיאל וקופונים של 5 ש"ח הנחה לקניית אחד ממוצרי סדרת דקניקים או פסטרמה על גחלים. תוקף הקופון עד סוף חודש יולי. החוברות מחולקות בדיול בסניפים נבחרים ומופצות בעיתונות. בנוסף מופעלים 3 אתרי אינטרנט בהם מוצגים המתכונים וצורת הכנתם על ידי השף אביב משה: Ynet, ספורט 5 ואתר סנדוויץ (send-wich) של טירת צבי.

בנוסף יצאה טירת צבי במיתוג מונדיאל לסדרת הדגל שלה – כל מוצרי הנקניקים והפסטרמות במשקל 330 ו- 400 גרם. על גבי מוצרים אלה יודבקו דגלי 10 הנבחרות המובילות במונדיאל עם שם המדינה והכוכב הבולט בכל נבחרת. הדגלון ה- 11 מוקדש לישראל, על אף שלא הצליחה להעפיל למונדיאל.
המוצרים עם הדגלים יוצעו למכירה ברשתות השיווק השונות במשך כל תקופת המונדיאל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר