טל תעופה מציעה לראשונה טיול באיי גלפגוס באוקינוס השקט

חווייה בלתי-נשכחת של נוף, טבע ובעלי חיים קדומים * שם נולדה תורת האבולוציה של דרווין * צבי ענק, איגואנות, אריות-ים ופינגווינים * 1,000 ק"מ מערבית לחוף אקואדור

חדש מבית טל תעופה – טיסות, הפלגה וטיולים באיי גלפגוס, אחד המקומות הייחודיים בעולם. טיול שעושים פעם בחיים.

ארכיפלג איי גלפגוס נמצא במרחק של כ-1,000 ק"מ מערבית לחוף אקואדור שבאמריקה הלטינית, בלב האוקיאנוס השקט. מורכב מעשרות איים, המאכלסים בעלי-חיים שלא תראו במקום אחר: צבי ענק בני מאות שנים, איגואנות יבשתיות וימיות, מושבות של אריות-ים, מיגוון עופות וציפורים, פינגווינים ופלמנגו. איי גלפגוס התפרסמו בעקבות מסעו ההסטורי של צ'ארלס דרווין לאיים ב-1835, מסע מחקר שהוליד את ספרו של דרווין "מוצא המינים" שסלל את הדרך לתיאורית האבולוציה. איי גלפגוס הם פארק לאומי, שמספר התיירים הנכנסים אליו מוגבל כדי לשמור על הטבע. באיים אין מלונות ובעת הביקור מתקדמים בספינות מאי לאי.

ועתה מציעה טל תעופה לשנת 2006 את הטיול האולטימטיבי:
חבילת גלפגוס לשבוע, מחירה החל מ-2,349 דולר לאדם (לפי רמת התא ביאכטה), והחבילה כוללת:
· שייט בין האיים ביאכטה מודרנית ונוחה (עד 20 נוסעים) במשך 6 ימים/5 לילות, 3 ארוחות מלאות, ארוחות ביניים ושימוש בציוד ספורט ימי.
· 2 לילות במלון 5 כוכבים מפואר באקואדור (לילה לפני ואחרי השייט בקיטו הבירה או בגואיאקיל), כולל העברות וארוחת בוקר.
· דמי כניסה לפארק הלאומי באיים והדרכה מקצועית במשך כל הטיול,
· טיסות פנימיות בין אקואדור לאיים.

החבילה אינה כוללת טיסות בינלאומיות לאקואדור, וניתן לנצל את טיסות אמריקן איירליינס (המיוצגת ע"י טל תעופה) לאמריקה הלטינית.

מבצעי 2006:
המזמינים שייט להפלגות היוצאות בחודשי ינואר-מארס 2006 יקבלו לילות חינם במלונות: 2 לילות חינם למזמינים הפלגות בנות 8 ימים/7 לילות ולילה אחד חינם למזמינים הפלגה בת 6 ימים/5 לילות. הטבה בשווי של כמה מאות דולרים.

כשנוסעים לאיי גלפגוס כדאי להצטייד בנעלי הליכה נוחות וסנדלים, מצלמה עם הרבה סרטי צילום או כרטיס זיכרון גדול במיוחד. אין צורך באשרת כניסה לאקואדור. מומלץ מאוד לעשות ביטוח נסיעות מקיף וביטוח בריאות. המטבע באקואדור הוא דולר ארה"ב.

אתר אינטרנט: www.MyHoliday.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר