fbpx

טמפו מציגה את בירה פאולנר בגרסת הבקבוק

חברת טמפו, יצרנית ומשווקת הבירה הגדולה בישראל אשר בין מותגיה: היינקן, גולדסטאר, מכבי, מרפיס ועוד, השיקה לפני שנה את פאולנר בקטגוריית הבירות המיוחדות – Paulaner (פאו-לה-נר) היא מובילת קטגורית בירות החיטה בעולם
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת טמפו, יצרנית ומשווקת הבירה הגדולה בישראל אשר בין מותגיה: היינקן, גולדסטאר, מכבי, מרפיס ועוד, השיקה לפני שנה את פאולנר בקטגוריית הבירות המיוחדות – Paulaner (פאו-לה-נר) היא מובילת קטגורית בירות החיטה בעולם.

הבירה, אשר נמכרה עד היום רק בחביות בבארים ובמועדונים מובילים, תשווק בשלב הראשון בגרסת הבקבוק במסעדות ובבארים מובילים, ובשלב השני תשווק בשווקים החמים,

הבירה תוצע בבקבוק 330 מ"ל במחיר של 24-29 שקל לבקבוק במסעדות ובבארים ובמחיר של כ 12 שקל לבקבוק בחנויות היין וברשתות המתמחות

קטגוריית הבירות המיוחדות כוללת מותגים כגון מרפי'ס, אפילכם, סמואל אדמאס, סטלנ ארטואה, גינס ולף, ונאמדת בהיקף כספי של כ-35 מיליון שקל בשנה במחירי קמעונאים בישראל.

בירה פאולנר הנה בירת חיטה, לא מסוננת, מקבוצת האיילים (Ale), המיוצרת עפ"י המסורת הבווארית, בשונה מבירות אחרות העשויות משעורה ושייכות בדרך כלל לקבוצת הלאגרים
(LAGER).

לפאולנר גוף עשיר בטעמים של פירות ותבלינים, צבע זהוב מעונן וארומה מרעננת וקיצית המושגים בזכות איכויות חומרי הגלם שלה (המים הזכים והחיטה הדשנה מבוואריה). שיטת הייצור המסורתית והעובדה שהיא לא מסוננת.

אורן אבראשי מנהל מותגי הבירות במיוחדות בטמפו אומר "בירה פאולנר נמכרת במעל ל 20,000 מסעדות ופאבים בגרמניה ו 12,000 בשאר העולם. בנוסף היא גם הבירה המובילה ואחת מ-6 המבשלות שיסדו את פסטיבל אוקטוברפסט במינכן, פסטיבל הבירה הגדול בעולם המתקיים בכל שנה בספטמבר מאז 1812 ובו נמזגים כ-6 מיליון ליטר בירה בשבועיים (כמות המקבילה לתצרוכת הבירה של כל מדינת ישראל בחודש אוקטובר כולו)."

היקף שוק הבירה בישראל מוערך ב כ-600 מיליון שקלים.
טמפו מובילת השוק ומחזיקה 52% והחברה המרכזית מחזיקה ב-39 אחוז מהשוק.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה