טמפו מרעננת את המותג "נשר מאלט": מורידה את הגדרת הבירה מהתוויות ועוברת לבקבוקים שקופים

טמפו, יצרנית המשקאות והבירה השנייה בגודלה בישראל, ממשיכה להשקיע ב"נשר מאלט" התופס 50 אחוז משוק הבירה השחורה. לטמפו נתח שוק של 71 אחוז בקטגוריה זו

טמפו, יצרנית המשקאות והבירה השנייה בגודלה בישראל, ממשיכה להשקיע ב"נשר מאלט" התופס 50 אחוז משוק הבירה השחורה.
לטמפו נתח שוק של 71 אחוז בקטגוריה זו.

לאחרונה, רעננה החברה את תוויות הבקבוק כשהיא מוסיפה את הערכים הבריאותיים שנמצאים במשקה כמו ויטמינים, מינרליים, נוגדני חמצון וסידן.

בנוסף, הורדה מהתווית הגדרת הבירה, והבקבוק החום האטום התחלף בבקבוק שקוף התורם למיצובו הבריאותי של המשקה.

במהלך השנה האחרונה, נקטה טמפו בסדרה של מהלכים, על מנת לחזק את ערכיו הבריאותיים של "נשר מאלט". קמפיין אינטרנט והרצאות של דיאטנית קלינית בבתים פרטיים הם רק חלק מהם. החברה תשווק גם את משקה "דיאט נשר מאלט" במראה המחודש.

שוק הבירה השחורה בישראל מוערך ב-70 מיליון בשנה. לטמפו, כאמור, נתח שוק ממוצע של 70 אחוז. בשנה הקרובה מתכננת החברה להשקיע בקידום המשקה במטרה להגדיל את השוק ואת חלקה בו.

קמפיין פרסום בריאותי
נשר מאלט" מותג הבירה השחורה המוביל של חברת טמפו, עולה בסוף השבוע עם קמפיין אינטרנט ייחודי המציע אירוח פרטי בבית והרצאה מיוחדת של דיאטנית קלינית בנושאי בריאות. הקמפיין הופק בהשקעה של כ- 250,000 שקל.

לדברי רפי יער, מנהל מותג נשר בטמפו "הצלחנו להטמיע את משקה המאלט כמשקה בעל ערכים בריאותיים, ולכן פניה לתחום הבריאות בבית הוא השלב הנכון הבא".

חוגי הבית בהנחיית הדיאטנית הקלינית יתקיימו אצל כל מארחת שתרצה ותרשם באתר. "בנוסף לאתר ההרשמה שהקמנו, אנו מתחילים במהלך סוף השבוע בפעילויות קד"מ ארצית בפארקים ובגנים ציבוריים, כאשר הפניה היא לכל המשפחה. אנו נחלק מעל לעשרת אלפים חוברות הסבר על הערכים הבריאותיים של הבירה השחורה לצד טעימות והסברים אישיים" אומר יער.

ההרשמה מתבצעת דרך האתר של טמפו ונשר או דרך הפרסום באתרי הבריאות שנשר מפרסם: www.tempo.co.il

לפני כחודש עלתה חברת "טמפו" בקמפיין "חופשת בריאות", תחת הסיסמא "הנשר יוצא לחופש!". משרד פרסום Mccann Erickson

הקמפיין בהיקף של 1.2 מליון שקל מיועד להעמיק את ערכי הבריאות של נשר מאלט ובמסגרתו הוגרלו חופשות סופשבוע במלון החדש "גולדן טוליפ" טבריה, מרשת מלונות "פתאל", אשר כוללים קורסים וסדנאות בנושא אורח חיים בריאותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר