טעימה עיוורת לא משקרת: בטעימת ענק בת"א נבחרה סמירנוף כוודקה המועדפת

במקום הראשון: 58% בחרו הברמנים בסמירנוף כוודקה הנקיה ביותר. במקום השני: 24% בחרו הברמנים באבסלוט. במקום השלישי: 18% בחרו הברמנים בסטולי גולד

לא מכבר פרסם ה- The New York Times תוצאות טעימה עיוורת של 21 מיני סופר פרמיום וודקה, בה נמצא ש"סמירנוף" הוותיקה טעימה יותר ממותגים חדשים.
הרעיון מאחורי הטעימה היה לדגום מבחר וודקות מקטגוריית הסופר פרימיום ללא טעמים מוספים שיצאו לשוק בשנים האחרונות, ולהשוותן עם מבחר סוגים משובחים ביותר. על מנת להרחיב את ההשוואה, ואולי כתעלול, הוסיף ברנרד קירש, מתאם הטעימה, בקבוק של סמירנוף – הוודקה הנמכרת ביותר בארה"ב, לטעימה העיוורת.
לאחר שנלגמו 21 סוגי הוודקה ושוקללו התוצאות, התגלה שסמירנוף היא החביבה מכולן, ללא עוררין.

מבחן השוואתי מסוג זה שוחזר בטעימת ענק שנערכה בת"א: 300 ברמנים הוזמנו לאירוע טעימה עיוורת שנערך במלון דויד אינטרקונטיננטל, כאורחי חברת IBBLS שהחליטה לארגן טעימה של ברמנים ומומחי אלכוהול, כדי לשחזר בטעימה ענקית את תוצאות הטעימה של ה– New York Times.
50 ברמנים הוגרלו ונכנסו לפינות טעימה, בהן התבקשו לטעום בטעימה עיוורת מותגים שונים (סמירנוף, אבסלוט, סטולי).

במקום הראשון: 58% בחרו הברמנים בסמירנוף כוודקה הנקיה ביותר.
במקום השני: 24% בחרו הברמנים באבסלוט. במקום השלישי: 18% בחרו הברמנים בסטולי גולד.

טל חוטינר מ- IBBLS אמר: "הסתכנו כאשר זימנו טעימה כל-כך רחבה, אולם היינו בטוחים במותג "סמירנוף", ואכן התוצאות לא אכזבו. גם בישראל סמירנוף היא הבחירה של הרוב בטעימה עיוורת".

בזמן הטעימה התקיים באולם המרכזי חידון טריוויה בנושא וודקות אשר הונחה ע"י אמנון פאר.
לעונים נכונה בחידון ולאלו שזיהו את סמירנוף, הוענק כרטיס טיסה לברלין.

משלחת הברמנים תצא לבילוי "24 ברלין" בחסות מותג סמירנוף בסוף החודש הבא.

בין הברמנים הזוכים: רחל מיידור (דיוק), שחם בוים (סטרסקי), פליקס (ברצ'י), ארז זוהר (פוסט קפה), אלעד (ברקורולה), עומרי (הצוללת הצהובה), שי דורן (מוזס), רלף (סטלה), חן (סאבליים), ברק (בלק), טוהר חיימוביץ (פביאן), בקר סלונט (דיניץ) קורן מור (אגדיר), אלכס אברמוביץ (סאגה בר), אורדן (אושו ירושלים), אוהד לוי (בגסי), שחר קסטל (דיטה), לביא (טריפל ירושלים), ואחרים.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר