טעימות יין ביקב כרמי יוסף במסגרת פסטיבל האוכל יואב-יהודה

יקב כרמי יוסף מזמין את באי פסטיבל האוכל בחבל הארץ יואב-יהודה, שיתקיים עד 13 במרץ, לטעימות יין בצד הפריחה האביבית והאוויר הצלול של הרי יהודה. המבקרים מוזמנים לשבת בסוכה בין הכרמים, לטעום ממגוון יינות היקב – ולהעשיר את ביקורם בשיחות מרתקות עם יינני היקב

יקב כרמי יוסף מזמין את באי פסטיבל האוכל בחבל הארץ יואב-יהודה, שיתקיים עד 13 במרץ, לטעימות יין בצד הפריחה האביבית והאוויר הצלול של הרי יהודה.
המבקרים מוזמנים לשבת בסוכה בין הכרמים, לטעום ממגוון יינות היקב – ולהעשיר את ביקורם בשיחות מרתקות עם יינני היקב – פרופ' בן-עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב, מומחים בתחום היין והייננות וחברי סגל באוניברסיטה העברית בירושלים.

היקב יהיה פתוח בימי שישי בתקופת הפסטיבל בין השעות 11:00-14:00. יינני היקב ישוחחו עם האורחים, יספרו על היקב ועל מגוון יינות היקב. במסגרת הביקור יינתנו טעימות של יינות היקב, מלוות בגבינות, זיתים ולחמים.

החל מחודש מרץ, במסגרת השקת יינות BRAVDO שרדונה 2008, BRAVDOמרלו 2007 ו BRAVDO שירז 2007, תינתן הרצאה בת 30 דקות מדי שישי בשעה 12:00 בצהריים, מפי פרופ' ברבדו או פרופ' שוסיוב בנושא "רזי הסירה והשיראז".

ניתן לשלב את הביקור ביקב עם טיולים באזור יערות בית שמש השופעים פריחה וצמיחה בעונה זו של השנה, ועם ביקור בתל-גזר העתיקה.

מאחר והיקב מצוי בינות לכרמים, פתיחת היקב למבקרים תלויה במזג האוויר.
ניתן להתעדכן ולקבל פרטים נוספים באתר היקב- www.bravdo.com 
מחיר הביקור: 20 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר