טעם של חורף סקנדינבי: תפריט חדש ב north European Cafe–Andersen

Andersen – North European Café, יוצא בתפריט חדש, שמביא ללב תל אביב את החוויה הקולינארית הצפון אירופאית, עם שפע של ניחוחות וטעמים מסקנדינביה, דנמרק ואוסטריה בפרשנות עדכנית

Andersen – North European Café, יוצא בתפריט חדש, שמביא ללב תל אביב את החוויה הקולינארית הצפון אירופאית, עם שפע של ניחוחות וטעמים מסקנדינביה, דנמרק ואוסטריה בפרשנות עדכנית.

התפריט החדש והמהודק מציע מנות ביסטרו חדשות המשלבות בין המנות המסורתיות של המטבח הצפון אירופאי לבין קלילות ועדכנות מודרנית. בהתאם לכך, התפריט העשיר מתבסס על שילובים של חומרי גלם איכותיים האופייניים למטבח הצפוני ועל הכנה קלאסית ופשוטה. השף סטפן שאפרט, יליד גרמניה שהתחנך על ברכי המטבח הגרמני-אוסטרי המודרני, אמון על יצירת התפריט העשיר וניהול המטבח.

מהתפריט:
ראשונות: סלט מטיאס דני (26 שקל), קממבר אפויה ברוטב אוכמניות (38 שקל), קרפ סלמון (36 שקל), פנקייקס דניים (28 שקל), טרטר טונה (42 שקל), סלט בטטה ורוקפור (38 שקל).

עיקריות: שניצל וינאי מקורי (65 שקל), נקניקיות בקר עם פירה השף וכרוב אדום (59 שקל), שניצל פורסטייר עם פטריות ובצל ברוטב יין אדום (69 שקל), חזה אווז צלוי עם תפוחי אדמה מקורמלים וכרוב אדום (78 שקל), פיש אנד צ'יפס בנוסח דני ברוטב רמולד (68 שקל), פילה בקר עם פירה בטטה ורוטב פלפלת (95 שקל).

אחרונות (30 שקל): שטרודל תפוחים וגלידת וניל צרפתי, פנקייקס עם פירות טריים ומייפל, קרם ברולה שוקולד לבן בתחתית שוקולד בלגי ופרלין.

על המנות ניתן להתענג בחלל הלבן והמעודן, המעוצב בניחוח אירופי, או בחצר שופעת הקסם. העיצוב והתפריט הופכים את Andersen למקום שאפשר ליהנות ממנו בארוחת בוקר מפנקת, בארוחת צהריים עניינית או בבילוי ערב אלגנטי – ואפילו על כוס קפה.



אנדרסן
ברנר 2, תל אביב
03-5251140, www.rest.co.il/andersen
כל יום 12:00 עד חצות, שישי משעה 10:00 ,עסקיות 12:00-17:00 (גם בסופי שבוע)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר