טעמים חורפיים בגלידה אייסברג

אייסברג, ממלכת המתוק התל אביבית, לא נכנסת לתרדמת חורף ומשיקה בימים אלו את תפריט חורף 2006. התחזית של אייסברג: קר וגשום בחוץ, מתוק ומפנק בפנים – וזה בדיוק הזמן לנצל את ההזדמנות וליהנות מהחודשים שיעברו עד שנצטרך לחזור ולהידחס לבגד הים

אייסברג, ממלכת המתוק התל אביבית, לא נכנסת לתרדמת חורף ומשיקה בימים אלו את תפריט חורף 2006. התחזית של אייסברג: קר וגשום בחוץ, מתוק ומפנק בפנים – וזה בדיוק הזמן לנצל את ההזדמנות וליהנות מהחודשים שיעברו עד שנצטרך לחזור ולהידחס לבגד הים.

תפריט החורף החדש כולל מלבד טעמי גלידה חורפיים כמו פירות יער או תותים ושמנת גם מתוקים ומאפים שמתאפיינים בשילובים חמים-קרים, משקאות מחממים מבוססי שוקולד וקפה וקינוחים מפנקים דוגמת קרמבו תוצרת בית, הקינוח הישראלי האולטימטיבי לחורף.

כל המתוקים של אייסברג עשויים בעבודת יד ובמקצועיות ממרכיבים טבעיים בלבד שעושים כבוד לחורף. כך ניתן למצוא מלבד שוקולד בלגי, אגוזים פריכים וכמובן חמאה ושמנת עשירים כמתחייב גם חגיגה של פירות יער, ערמונים, תות שדה טרי וסחלב. בין המנות הבולטות בתפריט ניתן למצוא:

אנג'ליק – בריוש חמים ממולא בגלידת ערמונים ומוגש עם אגסים ביין אדום ורוטב אנגלז (32 שקל)
באנג'י תות שדה טרי – קינוח טרייפל בשכבות ומרקמים שונים אליו צוללים בכפית, מונח על מאפה ספוג בליקר שוקולד (32 שקל) וכן באנג'י ערמונים עם קראנץ וואפל, גלידת ערמונים, מוס שוקולד קטיפתי וקציפת אספרסו (32 שקל)
קדאיף חורף – קסטה של גלידת תמרים בוויסקי בקרנץ קדאיף ופיסטוק עם מרקחת פירות יבשים (32 שקל)
קרפ תפוחים מנורמנדי (27 שקל) עם תפוחים מוקפצים בקינמון, אגוזי מלך ומייפל ברוטב אנגלז ואייריש קרים
שלושה סוגים שונים של קרמבו ענק תוצרת בית (29 שקל), עם שכבות מרובות של קציפת מרנג, גלידת אייסברג ושוקולד משובח על ביסקוויט נוגט פריך ופינוקים נוספים

בגזרת המשקאות המחממים אפשר למצוא באייסברג בין השאר:

שוקולטה אייסברג סמיכה עם שוקולד וקקאו בתופת תפוז או מנטה (15 שקל)
סחלב בניחוח ורדים ולבנדר עם קוקוס ופיסטוקים (16 שקל)
משקה גלידת וניל משובחת טובע בים אספרסו (22 שקל)
צ'אי הודי חם עם חלב מוקצף (15 שקל)
סיידר חם עם תפוחים, קינמון ויין (18 שקל)


בן יהודה 108, תל אביב
03-5225025
www.rest.co.il/iceberg

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר