fbpx

טרה העלתה את שלט הפרסום הגדול בישראל בהשקעה של 100,000 דולר

היצירה, על גבי שלט ענק בשטח 1,680 מ"ר, הנה שלט הפרסום הגדול בישראל. טרה השקיעה בפרוייקט זה 100,000 דולר. היצירה החדשה מחליפה את העבודה הקודמת – "ים הבוקר", שהתנוססה על קיר המחלבה בחודשים האחרונים
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

מחלבת טרה, העלתה בשיתוף עם עיריית תל-אביב-יפו, יצירה אומנותית של האומן תמיר שפר על קיר המחלבה.
היצירה, על גבי שלט ענק בשטח 1,680 מ"ר, הנה שלט הפרסום הגדול בישראל. טרה השקיעה בפרוייקט זה 100,000 דולר. היצירה החדשה מחליפה את העבודה הקודמת – "ים הבוקר", שהתנוססה על קיר המחלבה בחודשים האחרונים.
טרה בחרה להציג את היצירות באמצעות עיטוף לינולאום, המאפשר להציג מגוון רחב של יצירות אומנות במימד ריאלסטי על פני ציורי קיר.

הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק טרה, אומר: " המיזם הייחודי של טרה מבטא מיצגי אומנות המשלבים מבטים שונים על החיים בכרך התל אביבי. יצירות האומנות שבחרנו להציג נעשו בהשראה העיר תל אביב, ונועדו לשפר את מראה אזור המחלבה. הבחירה באמנים ישראלים צעירים מתאימה לאופייה של מחלבת טרה – חדשנית, נועזת וצעירה".

היצירה – "אנשים" של האמן תמיר שפר, מבטאת לדבריו "את הניגוד שבין החיים האורבניים האינטנסיביים לרוגע, השלווה והרוחניות שנוצרת מתוך הרעש האורבני. השימוש בדמויות צבעוניות ובאייקונים פשוטים יוצרת שפה תקשורתית סימבולית, של חיים במקצב עירוני".

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה