טרה מחדשת את סדרת משקאות היוגורט, ועולה בקמפיין ראשון בעידן החדש

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ – 250 אלף דולר, מדגיש את ערכיי המותג וילווה בפעילות קד"מ נרחבת סיסמה הקמפיין: "משקאות יוגורט טרה – אנרגיה בריאה לגוף"

מחלבת טרה מחדשת את סדרת משקאות היוגורט ועולה בקמפיין חדש, במסגרת מהלך שיווקי אסטרטגי אותו היא מובילה. המהלך מבוסס על מיצוב ומיתוג מחדש לסדרת משקאות היוגורט המוצעים ב-4 טעמים ייחודיים, תוך חיבור לאורח חיים בריא וספורטיבי.

המיצוב החדש נועד להעביר את ערכי המותג ובמסגרתו הוספו אלמנטים של נשים בתנועה המייצגות אנרגטיות, התחזקות, חיוניות, בריאות ועוצמה. כמו כן, שם העיצוב החדש דגש על התוספים הבריאותיים המצויים בכל משקה ג'ינסנג, אכינצאה, קמומיל ותה ירוק.

הקמפיין החדש למשקאות היוגורט של טרה יעלה, באמצעות משרד הפרסום JWT ובהשקעה של כ-250,000 דולר, בערוצים 2, 10 ו-24 תחת הסיסמא "משקאות יוגורט טרה – אנרגיה בריאה לגוף". את הקמפיין יובילו דמויות נשיות מאוירות המופיעות על גבי בקבוקי המשקה שעוסקות בפעילויות גופניות מגוונות. כמו כן, יכלול המהלך פעילות קד"מ וטעימות בנקודות מרכזיות ובמוסדות להשכלה גבוה.

שלי בכר, מנהלת התחום בטרה: "פעילות גופנית הינה תחום מאוד מתפתח בארץ ובעולם ובכל שנה יותר ויותר אנשים מנהלים אורח חיים אשר כולל פעילות ספורטיבית יומיומית, לפיכך נושא התאמת התזונה שלפני ואחרי הפעילות הספורטיבית מקבלת חשיבות שהולכת וגדלה. משקאות יוגורט של טרה הינם אידיאלים מבחינת מרכיבים ומרקם לצריכה לפני אימון ולאחריו. הפעילות השיווקית שלנו תכלול פעילות קד"מ במוסדות להשכלה גבוהה וקמפיין טלוויזיה המבוסס על הדמויות הנשיות המתנוססות על גבי המשקאות שיבליטו את ערכי המותג".

משקאות היוגורט של טרה מכילים תוספים בריאותיים בלעדיים בשוק המזון בארץ ומציעים קמומיל, ג'ינסנג, תה ירוק ואכינצאה, התורמים כל אחד בדרכו, לאפקטיביות הפעילות.

קמומיל – מרגיע, מפחית התכווצויות ועוויתות במערכת העיכול.
ג'ינסנג – מעורר ומגביר עמידות בזמן פעילות פיזית, מגביר את החיוניות והעמידות בלחץ ומתח.
תה ירוק – תכונות נוגדות חמצון ובעל השפעה מעוררת המושגת ע"י הגברת קצב חילוף החומרים.
אכינצאה – מעלה את עמודות הגוף בהתמודדות כנגד דלקות ויראליות

בסדרת משקאות היוגורט של טרה 5 טעמים עם אחוזי שומן שונים ותוספים בריאותיים ייחודיים: תות שדה 1.5 אחוז שומן המכיל את התוסף ג'ינסנג, תות דיאט 0 אחוז שומן המכיל את התוסף תה ירוק, מנגו 1.5 אחוז שומן המכיל את התוסף קמומיל ואננס דיאט 0 אחוז שומן המכיל את התוסף קמומיל ופסיפלורה קיווי גויאבה 1.5 אחוז המכיל ג'ינסנג.

משקאות היוגורט בעלי מרקם חלק וקטיפתי ללא חתיכות פרי, ישווקו בשני בקבוקים, בקבוק משפחתי המכיל 750 מ"ל ובקבוק TO GO לצריכה אישית המכיל 250 מ"ל. הבקבוק האישי הינו נוח במיוחד לשימוש ונשיאה בתיק.

שוק משקאות היוגורט בישראל נאמד בכ – 6 מיליון שקל ונמצא במגמת צמיחה. קטגוריית משקאות היוגורט הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בעולם כאשר בשוק האמריקאי מגלגלים משקאות היוגורט כ – 213 מיליון דולר עם צמיחה של 17 אחוז בשנה האחרונה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר