טרה מעוררת את מותג משק צוריאל עם מגוון מוצרים תחת הסיסמה "טעימה מהגליל"

מחלבת "משק צוריאל" בבעלות טרה, משנה את פניה, תוך שיפור האריזות והעיצוב. הזהות החדשה של משק צוריאל תשתקף מהעיצוב המחודש, והמחלבה תשווק סדרת מוצרים חדשים במטרה לפתח את שוק העיזים הישראלי

מחלבת "משק צוריאל" בבעלות טרה, משנה את פניה, תוך שיפור האריזות והעיצוב. הזהות החדשה של משק צוריאל תחת הסיסמה "משק צוריאל – טעימה מהגליל" תשתקף מהעיצוב המחודש, והמחלבה תשווק סדרת מוצרים חדשים במטרה לפתח את שוק העיזים הישראלי.

מחלבת "משק צוריאל" מתמחה למעלה מ- 20 שנה בייצור גבינות איכותיות, חלב עיזים ויוגורטים. מגוון המוצרים כולל גבינות מלוחות, מוצרים שונים מחלב עיזים, גבינות מיוחדות מחלב עיזים וצאן, וכן מגוון מוצרים מחלב סויה.

במסגרת המהלך, הוחלט לשים דגש על תחום חלב העיזים, הנחשב לשוק צומח שעונה למגמת הבריאות, ובמקביל מעניק חוויה מהנה.
במסגרת המהלך הוחלט על שינוי מהותי בתחום חלב העיזים בקרטון. חלב העיזים ישווק באריזה חדשה של 1 ליטר, והמחיר לצרכן יירד בלמעלה מ-35%. המטרה היא להגדיל שוק זה, ובהתחשב בתקופה, הוחלט להציע את המוצר במחיר אטרקטיבי. מאותן סיבות גם יוגורט עיזים בגביע הושק בגביע מוקטן של 150 גרם, ובכך הצטמצמה עלות יחידת הקנייה ועימה חסמי ההתנסות בשוק זה. בנוסף משיקה המחלבה גבינות שמנת עיזים למעדניות ברשתות השיווק. בהמשך מתכוונת החברה להציע חידושים נוספים.

מגוון המוצרים ישווק מעתה באריזות חדשות. מרבית האריזות עברו שדרוג ויהיו נוחות וידידותיות יותר למשתמש, ויישארו בצבע הירוק שמאפיין את משק צוריאל.
השפה העיצובית שנבחרה מתארת את הסביבה הגיאוגרפית של משק צוריאל – המרחבים הירוקים של הגליל וברקע הר תבור. הסיפור של המחלבה יופיע על גבי האריזות:
"לרגלי התבור, בלב הגליל, שוכן כבר יותר מ- 20 שנה משק צוריאל. המרחבים הירוקים, האוויר הצלול והקצב הגלילי הם סביבה מושלמת לעזים, לכבשים ולפרות, שנותנות לנו חלב עשיר ואיכותי. בזכות המומחיות והמקצועיות שצברנו ותשומת הלב לכל פרט ופרט, אנו מגישים לכם טעימה מהגליל. תיהנו."
בלוגו החדש נראה איש המשק ולצידו עז, מביטים אל הגליל.
על מלאכת העיצוב ניצח סטודיו PARTNERS&ADLAI.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר