טריואקס יועצים ליחסי ציבור יטפל בתקציבי יחסי הציבור של יקבי ציון ויקב גבעות

תקציבים אלה מתווספים לתקציבי טריואקס בתחום: החברה הסקוטית ויקב הר אודם

משרד טריואקס יועצים ליחסי ציבור קיבל לאחרונה את תקציבי יחסי הציבור של יקבי ציון ויקב גבעות . תקציבים אלה מתווספים לתקציבים שכבר מטופלים כיום במשרד בתחום: החברה הסקוטית לייבוא ושיווק יין ומשקאות חריפים, ויקב הר אודם.

לדברי דפנה טריואקס, מנכ"לית ובעלים של משרד טריואקס יועצים ליחסי ציבור: "העיסוק בעולם היין מרתק עבור כולנו, והוא דורש כמו כל דבר התמקצעות והתמחות. אלה באים לידי ביטוי במושגי היסוד המקצועיים מחד, ובמתן שרות אישי, ממוקד מטרה והוליסטי לכל אחד מהיקבים, על פי האסטרטגיה התקשורתית הייחודית שנקבעה לו".

טריואקס מציינת כי כי כל אחד מיקבים אלה שונה במהותו, ייעודו וסדרות מוצריו, ובשל כך לא ניכר כל ניגוד אינטרסים.

יקבי ציון
היקב הותיק בישראל נכנס לראשונה לשוק יינות האיכות, ומצוי כיום, בתום 150 בצירים, בעיצומה של תנופת התחדשות והתפתחות מתוך מגמה לחדור לשוק הכללי. היקב מציע יין באיכות גבוהה ובמחיר השווה לכל נפש.
יוסי שור, סמנכ"ל השיווק של יקבי ציון, אומר: "בחרנו בטריואקס ללוות אותנו במהלך אסטרטגי זה מתוך אמונה שבאמצעות הניסיון הרב שנצבר במשרד זה בתחום היין, נוכל להחדיר את המסר לקהל הצרכנים שלנו, ולהפוך את היין למוצר נגיש ששותים ביום יום ולא רק באירועים וחגים".

יקב גבעות
יקב גבעות הוקם בשנת 2005 על ידי שיבי דרורי ואמנון וייס, מתוך אהבה ליין טוב והבנה כי שילוב המשיכה לעבודת האדמה, ההכשרה המדעית והסקרנות הטבעית של המקימים, עם איכות הענבים הגבוהה בטרואר המקומי, הינו שילוב בעל פוטנציאל רב ליצירת יינות איכות.
שיבי דרורי, יינן היקב, אומר: "היקב שלנו נולד מתוך אהבה ליין. כאשר פגשנו את צוות טריואקס גילינו שהיין זורם גם בעורקיהם. אני מקווה שביחד נוכל להציג את ייחודיות היקב, הן בקרב הציבור הרחב והן בקרב לקוחות קמעוניים ומוסדיים".

בין לקוחות טריואקס יועצים ליחסי ציבור: האוניברסיטה העברית, מוטורולה טלפונים סלולריים, מקורות, קונטיננטל איירליינס, דלק – תחנות התדלוק ורשת מנטה, גלידות נסטלה, בונז'ור, חברת הרכבות אלסטום, ג'יי דייט, מרלבורו אדוונצ'ר טים, פורד מוטור קומפני, קיבוץ צובה, חוות השוקולד גליתא בדגניה ב', קרן הון הסיכון וונרוק, קרן שמש- מיסודן של קרן ספרא וקרן סאקטא רש"י, רובע לב העיר – אוניל בנייה בע"מ מקבוצת פישמן, חברת התרופות שרינג פלאו, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר