טרין חצילים פלפלים ורוקפור

להכנת רוטב בשאמל:1/2 ליטר חלב50 גר' חמאה1 כף גדושה קמחמלח, פלפל, מוסקטלמילוי הטרין:2 חצילים ארוכים ללא גרעינים3 פלפלים צהובים קלויים ומקולפים 3 פלפלים אדומים קלויים ומקולפים100 גר' גבינת רוקפור רוטב פסטו בזיליקוםאופן ההכנה:רוטב בשאמל:בסיר קטן ממיסים את החמאה, מוסיפים את הקמח והתבלינים, יוצרים רביכה, מוסיפים את החלב, מרתיחים על אש קטנה למשך 20 דקות.הכנת הטרין:מחממים תנור ל-250 מעלות, פורסים את החצילים לאורך, מניחים על רשת תנור,קולים בתנור כ-10 דקות או עד לקבלת צבע זהוב חום, ומצננים.מניחים את החצילים בתבנית אינגליש קייק, כך שבכל פעם יתרת החציל תפנה לכיוון הנגדי.מורחים רוטב פסטו, יוצקים מעט בשאמל, מניחים פלפלים אדומים,יוצקים מעט בשאמל, מניחים פרוסות רוקפור, יוצקים מעט בשאמל, מניחים פלפלים צהובים, מורחים רוטב פסטו,יוצקים מעט בשאמל. סוגרים עם קצוות החצילים, יוצקים את יתרת רוטב הבשאמל.מחממים תנור ל- 150 מעלות ואופים למשך כ- 30 דקות.מומלץ לקרר כ-24 שעות לפני ההגשה.

להכנת רוטב בשאמל:
1/2 ליטר חלב
50 גר' חמאה
1 כף גדושה קמח
מלח, פלפל, מוסקט

למילוי הטרין:
2 חצילים ארוכים ללא גרעינים
3 פלפלים צהובים קלויים ומקולפים
3 פלפלים אדומים קלויים ומקולפים
100 גר' גבינת רוקפור
רוטב פסטו בזיליקום

אופן ההכנה:
רוטב בשאמל:
בסיר קטן ממיסים את החמאה, מוסיפים את הקמח והתבלינים, יוצרים רביכה, מוסיפים את החלב, מרתיחים על אש קטנה למשך 20 דקות.

הכנת הטרין:
מחממים תנור ל-250 מעלות, פורסים את החצילים לאורך, מניחים על רשת תנור,קולים בתנור כ-10 דקות או עד לקבלת צבע זהוב חום, ומצננים.
מניחים את החצילים בתבנית אינגליש קייק, כך שבכל פעם יתרת החציל תפנה לכיוון הנגדי.
מורחים רוטב פסטו, יוצקים מעט בשאמל, מניחים פלפלים אדומים,
יוצקים מעט בשאמל, מניחים פרוסות רוקפור, יוצקים מעט בשאמל, מניחים פלפלים צהובים, מורחים רוטב פסטו,יוצקים מעט בשאמל. סוגרים עם קצוות החצילים, יוצקים את יתרת רוטב הבשאמל.
מחממים תנור ל- 150 מעלות ואופים למשך כ- 30 דקות.

מומלץ לקרר כ-24 שעות לפני ההגשה.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר