"טרי בריא" החלה ביצוא גרעיני רימונים קלופים

פירות חתוכים וארוזים הם מוצר מרכזי בשוק המזון האיכותי בארצות הברית ובאירופה ומכירותיהם מגיעים ל-15 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית בלבד. המוצרים המוכנים חוסכים את ההתעסקות והלכלוך שכרוכים בקניית הפרי, שטיפתו וחיתוכו וכן מאפשרים הארכת העונה לאחר שכבר לא ניתן לא ניתן למצוא את הפרי בשווקים

חברת "ניב חקלאות", יצרנית ומשווקת מוצרי פירות קלופים וחתוכים תחת המותג "טרי בריא", החלה לראשונה ביצוא של גרעיני רימונים קלופים לרשתות שיווק בבריטניה. היקף היצוא צפוי להגיע לשני מיליון שקל בשנה.

שלמה כורך, מנכ"ל ניב חקלאות, מסר שהרימונים זוכים לביקוש רב בבריטניה ובמדינות אחרות באירופה בשל ערכם התזונתי והבריאותי הגבוה. עצי הרימון אינם מסוגלים לגדול בתנאי מזג האויר של צפון ומרכז אירופה, אלא רק במדינות אגן הים התיכון ולכן רואה החברה פוטנציאל גדול ביצוא של גרעיני הרימון לרשתות השיווק באירופה.

פירות חתוכים וארוזים הם מוצר מרכזי בשוק המזון האיכותי בארצות הברית ובאירופה ומכירותיהם מגיעים ל-15 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית בלבד. המוצרים המוכנים חוסכים את ההתעסקות והלכלוך שכרוכים בקניית הפרי, שטיפתו וחיתוכו וכן מאפשרים הארכת העונה לאחר שכבר לא ניתן לא ניתן למצוא את הפרי בשווקים.

סדרת המוצרים של "טרי בריא" כוללת, בהתאם לעונות השנה, גרעיני רימונים, סלטי פירות, צבר, פלחי פומלית, מנגו, מלון, תפוחים ואגסים. המוצרים נשמרים בקרור לתקופה של עד שבועיים. מוצרי "טרי בריא" משווקים בישראל ברשתות שופרסל, AM PM, חנויות פרטיות וכן באריזות גדולות לשוק המוסדי. המוצרים נמצאים בכשרות מהדרין של הרב אפרתי.

המוצר המוביל של "טרי בריא" הם גרעיני רימונים, המתאימים לאכילה כחטיף בריאותי או להעשרת סלטים ומאכלים. לפרי הרימון סגולות רפואיות רבות: הרימון הוא נשק חשוב בשמירה על בריאות הלב וכלי הדם ומוריד את רמת הכולסטרול הרע. הוא מסייע לחיזוק המערכת החיסונית ומהווה מקור טוב לברזל ומומלץ לסובלים מאנמיה וחולשה. הרימון מסייע בטיפול בסרטן השד, בהורדת הסיכון לסרטן העור ובתופעות של גיל המעבר. כן הוא מועיל לשיכוך כאבי ראש ובמקרים של בחילות.

חברת "ניב חקלאות" מגדלת בעצמה חלק מהפירות בכ-55 דונם מטעים שנמצאים בבעלותה. מוצרי "טרי בריא" נחתכים ונארזים בבית האריזה של החברה במושב מסילת ציון שבהרי יהודה. תהליך הייצור נעשה בחדר סטרילי בטמפרטורה קבועה של 12 מעלות כדי לשמור על ניקיון המוצר, איכותו ואורך חיי המדף.

מידע על מוצרי "טרי בריא" באתר: www.taribari.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר