טרנד חדש בחקלאות: הירקות והפירות הופכים למוצרי לייף סטייל

טרנד גידולי הבריאות נעוץ בעובדה כי בשנים האחרונות הולך וגובר בכל העולם מעבר ודרישה למזון איכותי ובריא יותר. הצרכנים מחפשים חידושים וערך מוסף במוצרים אותם הם צורכים, והנטייה עם השנים לחפש את המוצרים 'בטעם של פעם', תוך רצון לצרוך ויטמינים טבעיים ולא סינטטיים

הגידולים החקלאים הופכים למוצרי לייף סטייל – בריאים יותר, מועשרים בויטמינים, קטנים ונוחים.

טרנד גידולי הבריאות נעוץ בעובדה כי בשנים האחרונות הולך וגובר בכל העולם מעבר ודרישה למזון איכותי ובריא יותר.
הצרכנים מחפשים חידושים וערך מוסף במוצרים אותם הם צורכים, והנטייה עם השנים לחפש את המוצרים 'בטעם של פעם', תוך רצון לצרוך ויטמינים טבעיים ולא סינטטיים, מתוך ראייה כי שימוש במוצר בריא יותר עשוי לשפר את איכות חיינו ואף לשמש כרפואה מונעת המאריכה חיים.

"על פי מחקרי שוק שנערכו בשנים האחרונות באירופה ובארה"ב, השיקולים המובילים את החלטת הקניה של ירקות ופירות הנם אהבת הטעם של המוצר וההקשר הבריאותי", אומר ד"ר אלון הברפלד, מנהל תחום עגבניות ב'הזרע ג'נטיקס'. "שיקולים אלו הביאו אותנו להתרכז בפיתוח זני עגבניות עם טעמים מגוונים, רמת סוכר משתנה, מירקם וגודל שונה. לצד הטעם שמנו דגש על פיתוח זנים בריאותיים המכילים רמות ויטמין A ו- C גבוהות במיוחד".

'הזרע ג'נטיקס', המפתחת, מייצרת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, פיתחה את מותג "הזרע ג'נטיקס לייף סטייל", המורכב משלושה קווי מוצרים השמים דגש על בריאות, טעם ונוחות לסגנון חיים משופר:
‎ סדרת "הזרע בוטיק" כוללת מגוון זני עגבניות גורמה הנבדלות זו מזו בגודל ובצורה אך מאוחדות בטעמן המשובח, בריכוז גבוה של ויטמיני A ו- C.
‎ סדרת 'הזרע ויטאליס' כוללת עגבניות עם תכולה גבוהה של ליקופן – חומר נוגד חימצון ופלפל ויטמינים עם תכולה גבוהה של ויטמיני A,C,E.
‎ בקטגורית הנוחות, הזרע ג'נטיקס מציעה אבטיח-מיני, סדרת פלפל-מיני במגוון צבעים ואת מלפפוני בית אלפא – מלפפוני מיני קטנים. הביקוש לירקות קטנים ונוחים יותר עלה בשנים האחרונות לאחר שהצרכנים בעולם החלו לדרוש מוצרים הנוחים לסחיבה, היכולים להיאכל כחטיף בריא בין הארוחות ולא מתכלים במקרר.

הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם לטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה הפועלת כבר כ- 70 שנה נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק, כולל יתרונות תזונתיים, איכות ותנובה גבוהות במיוחד, אספקה בכל ימות השנה, עמידות למחלות וחיי מדף ארוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר