טרקלין חדש בנחלת בנימין

הטרקלין- ביסטרו ויין, נפתח בתחילת חודש פברואר בנחלת בנימין. הטרקלין מציע בית חם ונעים לאוהבי היין והאוכל ואירוח באווירה ביתית, כזו שיש למקומות שקיימים עוד מימיה של תל אביב הקטנה

הטרקלין- ביסטרו ויין, נפתח בתחילת חודש פברואר בנחלת בנימין. הטרקלין מציע בית חם ונעים לאוהבי היין והאוכל ואירוח באווירה ביתית, כזו שיש למקומות שקיימים עוד מימיה של תל אביב הקטנה.

הטרקלין שוכן בחזיתו של בנין משומר, העומד על תילו כבר מהמאה שעברה. מרכזו של החלל הוא בר גדול מעץ המוקף בשולחנות קטנים ואינטימיים. תאורת הנברשות הרכה, צבעי הפסטל, הרצפה המצוירת המקורית וצלצולי כוסות היין והסכו"ם משלימים את אווירת הביסטרו התל אביבית.

יוסי בן אודיס, אחד מהבעלים ואיש יין מוכר, החליט להביא לתל אביבים את חווית היין בלי כל היומרות שמסביב. הטרקלין מציע תפריט יין רחב במיוחד שעושה כבוד ליקבים ישראליים ויינות מכל רחבי העולם, במחירים נגישים, מגוון גדול ומשתנה מידי יום של יינות איכותיים המוגשים בכוסות, אירועי יין והשקות – וכמובן אוכל משובח שילווה אותו.

על התפריט של הטרקלין אמון השף משה יוחנן. יוחנן הרכיב תפריט מהנה ומדויק המציע מנות פתיח קטנות וכיפיות (-12-25 שקל) כגון נקניקיות מרגז ברוטב צ'ימיצ'ורי או חציל קלוי בלבנה, מנות ראשונות: (32-36 שקל) דוגמת ארטישוק ועגבניות שרי על פולנטה, קבבונים על ברוסקטה עם סלסה; כנפי עוף בשום, דבש וצ'לי (36 שקל); סלטים וכריכים (34-46 שקל) ומנות עיקריות (56-89 שקל) כמו המבורגר בייתי מוגש על ברוסקטה עם מחית כמהין ברוטב שמנת וכמהין (58 שקל); סינייה טלה- 3 קבבים אפויים בתנור עם סלסת עגבניות וטחינה מוגש עם גרגירי חומוס חמים (73 שקל); פרגיות על לחם חלוקי נחל בליווי יוגורט/טחינה (64 שקל).

מנת הדגל של התפריט הינה מניפת הסינטה (נתחי סינטה המגיעים במצב רייר) המוגשת לצד חלוק נחל לוהט המונח על עשבי תיבול (89 שקל), כאשר הסועד צולה לעצמו את הנתחים על חלוק הנחל הלוהט המעלה את ניחוחות עשבי התיבול.

לדברי בן אודיס, הטרקלין מציע חוויה בגובה העינים באווירה נינוחה עם הזדמנות אמיתית להכיר יינות חדשים מכל רחבי העולם ולהנות מארוחה טובה או מנשנוש של מנה אחרי העבודה. תרבות יין לדבריו של בן אודיס היא שתיית יין בלי כל היומרות שמסביב. את כל אילו הוא מבטיח תוכלו למצוא בטרקלין.


הטרקלין
נחלת בנימין 41 תל אביב, טלפון: 03-5660013
ראשון- שבת 19:00- 2:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר