יד מרדכי: קרון אינטראקטיבי נודד ותערוכת כלים מעוצבים לחג

קרון אינטראקטיבי של יד מרדכי יבקר באתרי נופש שונים ברחבי הארץ עד סוף החודש, ויציע למבקרים פעילויות חוויתיות מעולם התוכן של הדבש

יד מרדכי תקיים לכבוד ראש השנה תערוכה של כלים מעוצבים לשולחן החג, בשיתוף אמני נחלת בנימין.
התערוכה תתקיים במדרחוב נחלת בנימין ביום שישי 31 באוגוסט, ובסיומה תיבחר העבודה ששילבה בצורה הטובה והאטרקטיבית ביותר את ערכי המותג של יד מרדכי. ולזוכה במקום הראשון יוענק פרס כספי של 5,000 ₪ .

בנוסף, קרון אינטראקטיבי של יד מרדכי יבקר באתרי נופש שונים ברחבי הארץ עד סוף החודש, ויציע למבקרים פעילויות חוויתיות מעולם התוכן של הדבש.

דוגמאות לעבודות שיוצגו במסגרת התערוכה המשותפת של יד מרדכי עם אמני נחלת בנימין:
"טירין פיית הדבש" – מלקטת בשמחה את הצוף המתוק מכל פרחי השדה ובחגיגה צבעונית וקסומה מביאה איתה תקופה מופלאה של התחדשות ופריחה. המעצבת טליה שמר בחרה לפסל פיה על כלי דבש בכדי להדגיש את קסמה של השנה החדשה. החיבור בין הפיה לדבש מעורר את החושים שלנו ומחבר אותנו למתיקות החיים. הפיה מסמלת את בואה של תקופה חדשה ומביאה איתה את החופש להגשים באהבה את משאלות ליבנו.
"צנצנת דבש מבוץ" – צנצנת הדבש המקורית משנה את צורתה, מקבלת חומריות חדשה ומחברת אותי לשורשיות ולצבעוניות עליהם גדלתי. בצורתה החדשה הופכת הצנצנת לפשוטה, טבעית ואותנטית ומאד ישראלית. האמנית ליאת קירס התחברה בעבודתה לראשוניות, החומריות, הטבעיות, התמימות, הזכרונות, הצבעוניות, הילדותיות והקיבוציות.
"עבודת יד מחומרים ממוחזרים" – האמן אדר גולדפרב. הכלים היומיומיים שבהם אולי היינו משתמשים לארוחת החג הופכים לכלי הגשה משעשע.
"כוורת" – העבודה עשויה כיחידה מודולרית בכמה גבהים שניתנים לסידור שונה בעריכת השולחן. עוצבה על ידי האמנית איילה סטמברג.
עבודת ויטראג' – בהשראת תאי הכוורת וגווני הדבש, הגוון הכחול מסמן את הים ממנו בא החול אשר יוצר את הזכוכית. עוצבה על ידי האמנית איריס אילן.
"שורש עץ הזית" – החלק העליון של העבודה הוא בעצם החלק שפונה כלפי האדמה. העבודה עשויה מגזע עץ הזית שהופך לכלי שימושי הבנוי מיחידה אחת ומתפרק לחלקים רבים המשמשים ככלי הגשה. עוצב על ידי האמן אריק משה.

הקרון האינטראקטיבי הנודד של יד מרדכי
הקרון האינטראקטיבי של יד מרדכי מבקר במגוון רחב של אתרי בילוי ברחבי הארץ, ביניהם אתרי קיאקים שונים, חופי הכנרת, לונה-גל, פארק המים בשפיים, "ימית 2000" בחולון, "קיפצובה" בקיבוץ צובה ליד ירושלים, ויסיים בנחלת בנימין בתל-אביב לצד תערוכת האמנים המשותפת עם אמני נחלת בנימין.
בקרון ייפגשו המבקרים עם דבוראי שיספר על תהליך היווצרות הדבש בטבע, יצפו ויגעו בחלת דבש אמיתית ויקבלו מידע על דרכי הטיפול המסור של יד-מרדכי בדבורים לצורך הפקת הדבש הטעים והבריא ביותר בשוק, למעלה מ- 70 שנה.
כמו כן יוכלו המבקרים לטעום מהדבש המתוק ולקנות צנצנת דבש עליה יצייר אומן קריקטורות ברכה לשנה טובה ומתוקה,

המקומות שבהם יבקר הקרוואן האינטראקטיבי:
19.8- אשקלונה, 20.8- ימית 2000, 21.8- קיאק הגושרים, 22.8- לונה גל, 23.8- לונה גל, 24.8- נחלת בנימין, 26.8- ימית 2000, 28.8- אשקלונה, 29.8- שפיים, 30.8- שפיים, 31.8- נחלת בנימין ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר