יובל כספין מלמד בספר חדש איך לארח בבית

"אורחים שולחן" הוא ספר המתאר בצילום ובמלל את החוויות המענגות של האירוח הביתי, של קבלת פני האורחים ושל עיצוב שולחנות האוכל הקונספטואלים

יובל כספין, מבכירי המעצבים בישראל, מעיד על עצמו כי יותר מכל הוא אוהב לארח.
בביתו בתל-אביב ניצבים ארונות מלאים בכלי אוכל, באביזרים, מפות, כלי הגשה וסכ"ום שנרכשו בחנויות ובשווקים במשך שנים. כל אורח שמגיע אליו, אפילו לכוס קפה בלבד, הוא סיבה לחגיגה ועילה לאירוח. בבית של יובל כל אירוח הוא מאורע ייחודי ומיוחד.
אורחים שולחן הוא ספר המתאר בצילום ובמלל את החוויות המענגות של האירוח הביתי, של קבלת פני האורחים ושל עיצוב שולחנות האוכל הקונספטואלים, כמו שולחנות החגים, שולחנות ימי הולדת, שולחנות המסיבות.
 
בספר 30 שולחנות מעוצבים, עצות, טיפים ופטנטים, בעזרתם ניתן להפוך כל ארוחה בבית לאירוח קלאסי מרהיב או למסיבה מקורית בתקציב המתאים לכל כיס.

בתחילת שנות השמונים התחיל יובל כספין את הקריירה שלו בעיצוב אופנה המתמחה בעיצוב בגדי ערב לנשים ועיצוב תלבושות בימה ותלבושות לתיאטרון. במהרה נקשר שמו של כספין לעיצובי הבגדים של צמרת אמני ישראל.
בתחילת המאה ה- 21 פתח יובל כספין בקריירה נוספת בתחום התקשורת. הוא הגיש תכנית רדיו פופולרית והנחה תכנית טלויזיה מצליחה בנושא מסיבות קונספט.

אורחים שולחן מאת יובל כספין, הוצאת קוראים , מחיר קטלוגי 128 ₪, להשיג ברשתות ובחנויות הספרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר