יוגב של יקבי בנימינה מככב בניו יורק

מרכז היין הגדול GOTHAM WINES עיצב את חלון הראווה שלו כמחווה לסדרת "יוגב"

חנות GOTHAM WINES, הממוקמת ב- UP TOWN מנהטן בניו יורק (96 מערב על ברודווי) נחשבת למרכז מכירות היין הגדול, המוביל והמקצועי ביותר בעיר, ששמה לעצמה לקדם יינות עולם אל לב העיר הקסומה. אף חובב יין אינו יכול להרשות לעצמו להגיע לניו יורק מבלי לבקר בחנות המפורסמת.

GOTHAM WINES הינה חנות ייחודית משום שהקימה מחלקה מיוחדת ליינות ישראלים כשרים ולא כשרים, והיא פועלת רבות לקידומם בקרב הקהילה היהודית והלא יהודית בניו יורק.

סדרת הספיישל רזרב של יקבי בנימינה, ולאחרונה גם סדרת יוגב מוצגות ונמכרות בחנות באופן קבוע וזוכות להצלחה רבה, עד כדי כך שהחליטו במרכז היין המקצועי של GOTHAM WINES להעניק כאות של כבוד והערכה ליקבי בנימינה בכלל ולסדרת היוגב בפרט, חלון ראווה שלם, כולו בהשראת הסדרה.

"הבחירה ביוגב כמעטר את חלון הראווה וההצלחה לה הוא זוכה בארה"ב אינה רק משום שהינו יין ישראלי, אלא משום שהוא מייצג קונספט שרבים, ללא קשר ללאום או דת, יכולים להתחבר אליו – החיבור לאנשי האדמה. נראה דווקא שהאנשים בעיר מחפשים את הסיפור האנושי מאחורי המוצר – וביוגב הם מצאו אותו", אמר בעל החנות.

סדרת יוגב תוצג לראווה בחלון המרכזי של החנות עד אחרי החגים.

Yogev – Our growers' wine
ביקבי בנימינה השקיעו משאבים בתרגום הקונספט המקצועי של סדרת "יוגב", זאת מתוך כוונה להעביר את מסר הסדרה גם לשווקים בחו"ל: "יוגב" היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה לכורמים של יקב בנימינה, אשר עושים ימים כלילות על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר. התרגום הנבחר הינו: "Yogev – Our growers' wine!". המקביל לסלוגן העברי "יוגב – יין מהכורמים".
על מנת לחזק את המסר אותו העבירו בשוק המקומי, הושארו בגרסת הייצוא שמות הכורמים על התוויות האחוריות של היינות. כמו כן לכל בקבוק יין מצורף ספרון קטן המסביר את מקור היין והסיפור העומד מאחוריו.

מחיר בקבוק יין מסדרת "יוגב" בחנויות היין במנהטן הנו כ-14 $. יינות בנימינה קיבלו ציונים גבוהים בקטגוריית ה-VALUE FOR MONEY בכל מבחני הטעימות שנערכו להם על ידי קניינים מחו"ל.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר