יוזמה חדשה של ג. יפית: הדיאטה של המדינה – ריאליטי בפורמט פרסומי

הפרוייקט מלווה 11 מתמודדים שנכנסו לתכנית מעקב, המתעדים במצלמת רשת מהבית או מהעבודה את מהלך הדיאטה שלהם אחת לשבוע, בסרטונים ערוכים שישודרו באתר נענע 10, בשמונה פרקים בני 5 דקות כל אחד

ג. יפית יוזמת פעילות חדשה המשלבת בין מדיה דיגיטלית, טלוויזיה ואינטרנט באמצעות תוכניות וידיאו – מבחני אמינות מול המצלמה. זו אמורה ג. יפיתלהיות פלטפורמת ריאליטי בפורמט פרסומי ראשון מסוגו בישראל.
הפרויקט הראשון המתקיים בפורמט הפרסומי החדש הוא "הדיאטה של המדינה", כשיתוף פעולה בין ג. יפית לבין נענע 10 ובשיתוף ערוץ 10.

הפרוייקט מלווה 11 מתמודדים שנכנסו לתכנית מעקב, המתעדים במצלמת רשת מהבית או מהעבודה את מהלך הדיאטה שלהם אחת לשבוע, בסרטונים ערוכים שישודרו באתר נענע 10, בשמונה פרקים בני 5 דקות כל אחד.
בסיום התוכנית יזכה המתמודד שיוריד ממשקלו אחוז יחסי וגבוה ביותר וישנה את אורח חייו מהותית, בנסיעה זוגית לפריז.

את התוכנית מלווים מבחינה מקצועית ד"ר בני ארד – רופא התוכנית המנהל מרפאות הרזיה ואנטי אייג'ינג, אשר יחד עם מאיה ישעיהו, המעצב ששון קדם וצחי זאק מחברת גו אקטיב – יהיו צוות השופטים של התוכנית.

התוכנית מתקיימת בשתי זירות: באולפן בו יתקיימו ראיונות של ג. יפית עם מומחים שונים על הדיאטה, וחלק "הריאליטי" – צילומי וידאו מהמעקב אחר המתמודדים ואחר התהליך אותו הם עוברים.

התוכנית קצבית וכוללת מעברים מהירים בין האולפן לבין הריאליטי, תוך שימוש בתכנים שיעלו המתמודדים כעוגני שיחה באולפן. בסיומו של כל פרק תוצג בצורה גראפית התקדמותו של כל אחד מהמתמודדים אל היעד, ומיקומו ביחס לאחרים. 
פרקי התוכנית (בכל חודש יועלו 4 פרקים), ישודרו במתחם מיוחד של 'הדיאטה של המדינה, באתר נענע10 וב- msn, בעמוד הראשי של 'לייף סטייל', והגולשים יוזמנו לרכוש את הערכה בהנחה, להתנסות בדיאטה, בתוכנית הכושר, ולהיות תחת מעקב.

לינק למתחם הדיאטה המדינה בנענע 10

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר