יוניליוור זכתה בפרס "כוכב ישראל 2006" עבור אריזות בלו בנד וקליק חצי

תחרות האריזות "כוכב ישראל" נערכת מדי שנה על ידי המכון לאריזה ועיצוב מבית משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים בישראל. מדי שנה מתחרים מעצבים, יצרנים ומשתמשים באריזות במגוון קטגוריות, והזכייה ב"כוכב ישראל" מקנה זכות להשתתף בתחרות העולמית היוקרתית Worldstar

יוניליוור זכתה בפרס "כוכב ישראל 2006" עבור אריזות בלו בנד החדשות ואריזות קליק חצי, על חדשנות, טכנולוגיה וייחודיות העיצוב. זאת לאחר שלראשונה מזה עשרות שנים ריעננה ושינתה יוניליוור את כל אריזות סדרת מרגרינה בלו בנד, הכוללת את המותגים בלו בנד, גולד בנד ומחמאה.

הגביעים העגולים המוכרים של בלו בנד למריחה הוחלפו בגביעים מלבניים, חדשניים וארגונומיים לשימוש ואחסון, בעלי יתרון עיצובי בתצוגה ובסידור מדפי המכר, וחיי מדף משופרים למוצר.

נייר העטיפה של אריזות בלו בנד לבישול הוחלף אף הוא בנייר איכותי ועמיד, עשוי מחומרים חדשניים הומוגניים, ידידותיים לסביבה ומתמחזרים בקלות, אשר ניתנים להדפסה בתמחיר משופר ובאיכויות גבוהות .

העיצוב החדש לגביעי וחבילות בלו בנד נועד לרענן ולחדש את המותג, אך בו זמנית לשמור על זהות לוגו בלו בנד ועל סימני ההיכר של המותג, שהינו מותג המרגרינות המוביל בישראל. האריזות החדשות חזקות מאוד בנקודת המכירה ומקלות על זיהוי מוצרי המותג. הצבעים הרעננים וצילומי המזון מגרים נותנים לצרכן ביטחון ברכישת המוצר ומסייעים להעברת המסרים החדשים של המותג: מרגרינה ללא שומן טרנס, עם שמן קנולה.

כאמור, גם אריזות קליק חצי, מוצר שהושק בשנה החולפת, זכו בפרס – השקית החדשה של קליק חצי בעיצוב המשלב חומר מטאלי בוהק וחצי עיגול שקוף המדגיש את מהות המוצר החדש.
כתוצאה ממבנה השקית ומחומרי הגלם הפלסטיים מהם עשויה האריזה החדשה, התקבלו איכויות דפוס טובות במיוחד ותצוגה חזקה על המדף.
טכנולוגיית חיתוך והלחמה בצורת חצי עיגול, נותנת למשתמש אפשרות לאחיזה ולפתיחה קלה. העיצוב מושך את העין, אופייני למותג קליק.

תחרות האריזות "כוכב ישראל" נערכת מדי שנה על ידי המכון לאריזה ועיצוב מבית משרד התמ"ת והתאחדות התעשיינים בישראל. מדי שנה מתחרים מעצבים, יצרנים ומשתמשים באריזות במגוון קטגוריות, והזכייה ב"כוכב ישראל" מקנה זכות להשתתף בתחרות העולמית היוקרתית Worldstar.
סטודיו ופיתוח אריזה יוניליוור ישראל זכו בשנים האחרונות במספר רב של כוכבי ישראל, וב-5 כוכבים עולמיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר