יוניליוור ישראל מעלה קמפיין פרסומי לפרויקט "ליגת קורנפלקס תלמה – אלוף הכדורגל" בחצי מיליון ש"ח

קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט מחפשים את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. השופטים: המאמן אברהם גרנט, אבי נמני (מכבי ת"א), אלון חרזי (מכבי חיפה), ואליד באדיר (הפועל ת"א), ומאור מליקסון (בית"ר י-ם)

יוניליוור ישראל מעלה קמפיין עיתונות ואינטרנט לפרויקט "ליגת קורנפלקס תלמה– אלוף הכדורגל".
מדובר בפורמט חדש של תוכנית, אותו משיקים קורנפלקס תלמה וערוץ הספורט, שיגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל.

במסגרת התוכנית, בהנחייתה של מירי נבו, ייערכו מיונים במגרשי כדורגל ברחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), אלון חרזי (מכבי חיפה), ואליד באדיר (הפועל ת"א), ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים).

את משחקי ופורמט הליגה הגו ופיתחו במשותף חברת טרגט מרקט וחברת סמריק שירותי תקשורת ואביב שטיין.

קמפיין הפרסום יכלול מודעות בעיתונות ובאנרים באתרי אינטרנט בהשקעה כוללת של 500 אלף שקל. הקמפיין ילווה בסיסמא "רוצה להיות אלוף הכדורגל"? ויקרא לנערים ונערות להירשם לתחרות דרך אתר האינטרנט www.alufim.co.il וב- www.sport5.co.il. במקביל יעלו פרומואים לתוכנית בערוצים 5 ו-5+.

אתר האינטרנט של הליגה הושק בימים אלה בכתובת www.alufim.co.il. באתר ניתן יהיה להירשם לתחרות באמצעות מענה על שאלון פרטים אישיים. כמו כן נבנה לפרויקט מיני סייט ייעודי באתר האינטרנט החדש של ערוץ הספורט www.sport5.co.il.

לאורך כל זמן התחרות יופיעו בשני האתרים תכנים מגוונים, הכוללים ראיונות ווידאוצ'טים עם הכוכבים אברהם גרנט, אבי נמני, אלון חרזי, ואליד באדיר ומאור מליקסון; טיפים ועצות של הכוכבים, ראיונות עם מכריהם ובני משפחתם של הכוכבים; בלוגים של כוכבי הכדורגל; שיעורים "פרטיים" וירטואליים בתחום האימון ומהלכי הכדורגל; קטעי וידאו של שערים מפורסמים ומהלכים מנצחים, כולל ניתוחים ופרשנויות; ראיונות עם המתמודדים המובילים; דירוג וביקורת על המתמודדים; כתבות שטח מהתחרות; כתבות פרופיל מצולמות על המשתתפים בתחרות ועוד.

במהלך כל תקופת הליגה תשווק יוניליוור אריזות קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת. על גבי האריזות יופיעו תמונותיהן של כוכבי הכדורגל השופטים בתוכנית, וכן פרטים על התחרות ועל המיונים. קורנפלקס תלמה מזוהה מזה שנים כקורנפלקס של אלופים, והיה מלווה בקמפיינים פרסומיים תחת מסר זה בכיכובם של עודד קטש, השוער האגדי יענקל'ה חודורוב ועוד. במסגרת זו פעלה תלמה תחת "קורנפלקס של אלופים" לעידוד מצויינות בתחום הספורט באמצעות "קרן תלמה- מלגות לאלופים צעירים" – לעידוד ספורטאים צעירים בדרכם לחלום האליפות. הקרן העניקה מדי שנה מלגות בהיקף של 12 אלף שקל לספורטאים בגילאי 10 עד 18 וסייעה בהשתלבותם בעולם הספורט המקצועני.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר