יוניליוור משיקה בשיתוף ערוץ הספורט פורמט חדש של תוכנית ריאליטי שתגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל

בין השופטים: המאמן אברהם גרנט, אבי נמני (מכבי ת"א), וואליד באדיר (הפועל ת"א), ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים)

יוניליוור ישראל ממקדת את התמיכה השיווקית במותג קורנפלקס תלמה בקרב קהל יעד של אוהבי ספורט ובני נוער.
החברה תשקיע 3 מיליון שקל בהשקת תוכנית ריאליטי שתגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. ב
מסגרת התוכנית, ייערכו מיונים במגרשי כדורגל בכל רחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), וואליד באדיר (הפועל ת"א) ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים).
את התוכנית תנחה מירי נבו מערוץ הספורט.

בהמשך לקונספט המלווה את מותג קורנפלקס מזה שנים: "קורנפלקס תלמה – קורנפלקס של אלופים", החליטה יוניליוור ישראל להשקיע השנה בפורמט שונה וייחודי, במקום בקמפיין פרסום קונבנציונלי בערוץ 2. תוכנית הריאליטי "ליגת קורנפלקס תלמה – אלוף הכדורגל", תשודר בערוץ הספורט ותלווה בפרסום בעיתונות נוער, בפרומואים בערוץ הספורט, באתר האינטרנט שיוקם עבור התוכנית www.alufim.co.il וכן במיני סייט הכולל עדכונים ותכני ספורט באתר האינטרנט של ערוץ הספורט www.sport5.co.il.

בנוסף, מתחילת המבצע ועד לסיום התוכנית תשווק יוניליוור קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת. על גבי האריזות יופיעו תמונותיהן של כוכבי הכדורגל השופטים בתוכנית, וכן פרטים על התחרות ועל המיונים.

סדרת הריאליטי, "ליגת קורנפלקס תלמה – אלוף הכדורגל", תכלול 6 פרקים שישודרו בספורט 5+ עם שידורים חוזרים גם בספורט 5, וכן רצועת שידור קבועה שתשודר כל יום באותם ערוצים. התוכנית מתבססת על הרציונל כי בכל מגרש שכונתי יש המוני "כוכבים" שעוד לא התגלו, ואשר חולמים לשחק בקבוצה מקצועית ולהיות ה"יוסי בניון הבא".

מדובר בפורמט דומה של תוכנית JOGA 10 הברזילאית – מיזם של תוכנית טלוויזיה ששיגע את ברזיל בחיפוש אחר גאון כדורגל חדש. מאות אלפי נערים הגישו את מועמדתם לתוכנית בתקווה שיתגלו ככוכב הבא של הכדורגל הברזילאי הנערץ בעולם. סלבריטאים רבים השתתפו במיונים בראשם מאמן הנבחרת הברזילאית האגדי מריו זגאלו.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, אמר: "קורנפלקס תלמה מקושר זה מספר שנים עם תחום הספורט ועם אלופים. עד היום השקענו בעיקר בקמפיינים טלוויזיונים בערוץ 2, ואילו עתה אנו משקיעים בפרוייקט אינטראטיבי ייעודי, הפונה לקהל יעד ממוקד, שאני בטוח שיתפוס תאוצה ויצליח".

חברת הקד"מ של יוניליוור – טרגט מרקט, הגתה את הרעיון בשיתוף עם אביב שטיין ונתנאל סמריק, שיפיקו את התוכנית.


קרן תלמה – מלגות לאלופים צעירים
בנוסף למהלכים השיווקיים והפרסומיים תחת קונספט זה, הקימה יוניליוור ישראל ב- 2001 את "קרן תלמה- מלגות לאלופים צעירים" – לעידוד ספורטאים צעירים בדרכם לחלום האליפות. הקרן התמקדה בגילאי 10 עד 18 והעניקה מדי שנה עשר מלגות בהיקף של 12 אלף שקל לכל ספורטאי. המלגות יחולקו לספורטאים צעירים מובילים בענפי ספורט אישיים אולימפיים. החל מהקמתה ועד לסוף 2005 (??? האם נכון) הוענקו מידי שנה חמש מלגות לבנים וחמש לבנות, מתוכן מלגה אחת לפחות לספורטאי נכה. הקרן ליוותה את הספורטאים הצעירים במהלך השנה באופן אישי במתן סיוע בהתמודדות היום יומית עם האתגר והקשיים בדרך לאליפות. על מנת לעזור בהשתלבותם בעולם הספורט המקצועני הוצמד לכל ספורטאי "כוכב חונך" שהינו ספורטאי מוביל מאותו ענף ספורט, התקיימו סדנאות מצוינות במגוון תחומים וניתן ציוד ספורט נלווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר