יוניליוור משיקה מחדש את סדרת בלו בנד הותיקה

סדרת בלו בנד החדשה לא תכיל שומן טרנס, ותשווק באריזות ובגביעים חדשים ומעוצבים. במהלך יושקעו כ- 5 מיליון שקל

לראשונה מזה עשרות שנים, יוניליוור משיקה מחדש את סדרת מרגרינה בלו בנד, הכוללת את המותגים בלו בנד, גולד בנד ומחמאה.

במסגרת ההשקה המחודשת, שיפרה יוניליוור את הרכב כל מוצרי סדרת מרגרינות בלו בנד, והוציאה מהמרגרינות את כל חומצות שומן הטרנס. זאת תוך שמירה על הטעם המוכר והאהוב של מוצרי בלו בנד ועל איכותם הגבוהה. כמו כן, מכילה כעת סדרת בלו בנד גם שמן קנולה,שידוע ביתרונותיו הבריאותיים.

ההשקה המחודשת תכלול גם שינוי עיצובי במראה האריזות של בלו בנד. הגביעים העגולים המוכרים של בלו בנד למריחה הוחלפו בגביעים מלבניים, חדשניים ומעוצבים, קלים לשימוש ולאחסון (באותו משקל – 250 גרם). גם אריזות בלו בנד לבישול ואפיה עוצבו מחדש ונייר העטיפה הוחלף לנייר איכותי יותר המשפר את השמירה על איכות המוצר.

במהלך החודשים הקרובים מתוכננת פעילות לתמיכה פרסומית במהלך זה, שתכלול קמפיין טלויזיה ועיתונות , תחת סיסמא: "המרגרינה שלך באריזה חדשה". במהלך זה יושקעו כ- 5 מיליון שקל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "בלו בנד הינו מותג המרגרינה הותיק והמצליח ביותר בישראל. מטרת מהלך ההשקה המחודשת הינה מצד אחד לשפר את הרכב המרגרינה ולהוציא את שומן הטרנס ומצד שני לרענן ולחדש את המותג, תוך שמירה על הזהות ועל סימני ההיכר של המותג בעיני הצרכן הישראלי, שהינם: לוגו בלו בנד הפס הכחול והצבעוניות המוכרת של אריזות בלו בנד. מדובר במהלך אשר תואם לערכי הויטליטי של יוניליוור ולמגמת המעבר למזון בעל ערכים טובים יותר".

מוצרי האפייה של בלו בנד (חבילות) נהנים מרמות נאמנות ופופולאריות גבוהים ביותר ומנוכסים להם ערכים כמו: וותק, ישראליות, אמינות, הצלחה בטוחה, אריזה נוחה.

מרגרינת בלו בנד הושקה לראשונה בשנת 1938 , בימים בהם מרגרינה היתה מצרך יקר, ובארץ אכלו בעיקר חמאה זולה שיובאה מארצות הבלטיות ומאוסטרליה.
למרגרינה החדשה קראו בלו-בנד (BLUE BAND – סרט כחול), הידע לייצור והסמל המסחרי נרכשו מחברת בת של יוניליוור והחזון הגדול על מרגרינה ישראלית יצא לדרך.

לאורך השנים, ביססה בלו בנד את מעמדה, וכיום השם בלו בנד הינו שם נרדף למרגרינה. בלו בנד הינו המותג החזק ביותר שיש כיום בשוק המרגרינות בכלל ובשוק המרגרינות לאפיה בפרט. כיום בלו בנד היא המרגרינה הנמכרת ביותר בישראל, עם נתח שוק של 54.7% (איי.סי. נילסן, מדד שנתי כספי, ספטמבר 2005).

שוק המרגרינות בישראל מוערך בכ- 106 מיליון ₪ בשנה (אי.סי נילסן, כספי, ספטמבר 2005) עם שיעור צמיחה של 8.5% בשנה. מותגי המרגרינה של יוניליוור מובילים את שוק המרגרינות – בלו בנד עם 54.7% נתח שוק כספי ומזולה עם נתח שוק כספי של 24.4%. אחריהם עץ הזית (שמן) עם 12%, ואוליבייה ויקול (תנובה) עם 7.7.

שוק המרגרינות נחלק לשני תחומים עיקריים: שוק החבילות המיועד בעיקרו לאפייה, בישול וטיגון (56%) ושוק הגביעים המיועד בעיקרו למריחה (44%).
מותגי בלו בנד (בלו בנד, מחמאה, גולדבנד) מהווים – 85% משוק החבילות (איי.סי נילסן, כספי, ספטמבר 2005).


בסדרת בלו בנד לבישול ואפיה 4 מוצרים, בחבילות של 200 גר': בלו בנד ללא מלח, בלו בנד עם מלח, גולדבנד ומחמאה.
בסדרת בלו בנד למריחה 3 מוצרים, בגביעים של 250 גר': בלובנד, מחמאה גולדבנד.

כל מוצרי בלו בנד הינם בהכשר בד"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר