יוניליוור פודסולושיינס חנכה מרכז הדרכה קולינרי לשפים

המרכז, המשתרע על שטח של כ-300 מ"ר ועוצב ע"י האדריכלית ורד גינדי מחברת 'דונסקי גינדי אדריכלים', כולל מטבח הכנות עם ציוד מקצועי ומשוכלל המדמה את סוגי המטבחים המקצועיים השונים הקיימים בשוק, וכן חדר הדרכה עם מטבח פרונטלי עבור הדגמות שף

יוניליוור פודסולושיינס, החטיבה המקצועית של יוניליוור ישראל, חונכת את "יוניליוור שף סנטר", מרכז הדרכה קולינרי בקריית שדה התעופה. המרכז מיועד לסדנאות העשרה, עיוניות ומעשיות עבור לקוחות החברה – שפים וצוותי מטבח מקצועיים.

המרכז, המשתרע על שטח של כ-300 מ"ר ועוצב ע"י האדריכלית ורד גינדי מחברת 'דונסקי גינדי אדריכלים', כולל מטבח הכנות עם ציוד מקצועי ומשוכלל המדמה את סוגי המטבחים המקצועיים השונים הקיימים בשוק, וכן חדר הדרכה עם מטבח פרונטלי עבור הדגמות שף.

בחברה אומרים כי "יוניליוור שף סנטר" הוקם במטרה להעניק בית מקצועי לשפים וצוותי מטבח מענפי האירוח וההסעדה – בתי מלון, אולמות אירועים, חברות קייטרינג ומסעדות. במרכז יועברו סדנאות מקצועיות, כגון:בישול אסייתי, בישול איטלקי, טכניקות לבישול מודרני, בטיחות מזון ובישול בריא.

דורון זילברשטיין, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס, מסביר: "הרעיון של הקמת מרכז קולינרי עבור הלקוחות, נבע מהצורך לייצר מקום פיזי משלנו, בו נוכל להוסיף ערך מקצועי ללקוחותינו ולפגוש מאות רבות של שפים אשר יוכלו לפתח את המיומנויות המקצועיות שלהם, בהדרכת צוותים מקצועיים מהארץ ומחו"ל".

באירוע חנוכת המרכז השתתפו בכירים בתעשיית המלונאות וההסעדה בישראל, באירוחם של ענת גבריאל יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, דורון זילברשטיין, מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס, והצוות שלו.
בין המשתתפים באירוע: ליאור רביב מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, מיקי פולג סמנכ"ל חטיבת הסחר ברשת מלונות פתאל, רמי זנו מנהל רכש ברשת מלונות פתאל, אהובה תורג'מן מנכ"ל רשת BBB, השף אבי שטייניץ.

 

בתמונות:
ענת גבריאל יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל ודורון זילברשטיין מנכ"ל יוניליוור פודסולושיינס, גוזרים את הסרט.
גילי חיים השף הראשי של יוניליוור פודסולושיינס, השף אבי שטייניץ והשף בני קריספי.

צילום אנצ'ו גוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר