יוניסיס זכתה בחוזה של 5.5 מיליון דולר של משרד החקלאות בארה"ב להגירת מרכז מחשבים המבטיח אספקת מזון לאומית

הפרויקט מדגים את מומחיות יוניסיס בהגירת מרכזי מחשבים במגזר הציבורי

שירות בטיחות המזון והביקורת במשרד החקלאות של ארה"ב (USDA), מסר ליוניסיס חוזה להגירת מרכז המחשבים של הסוכנות לתוכנית מרכזי מחשבים ארגוניים מאוחדים (EDCs) של משרד החקלאות.

החוזה בשווי של כ- 5.5 מיליון דולר לתקופה של שנתיים, הנו חלק של יוזמת משרד החקלאות לייעל ניהול IT, להפחית עלויות, ולטפל בנקודות תורפה באבטחת IT ע"י קונסולידציית מרכזי המחשבים של המשרד לארבעה אתרי EDC.

מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל, אומר כי יוניסיס תתכנן, תבצע ותנהל את ההגירה של יישומי FSIS קריטיים, שרתים וחומרת אחסון מאתרים מרובים אל מרכז המחשבים המאוחד של משרד החקלאות, ותקים סביבת התאוששות מאסונות באתר EDC אחר של המשרד.

יישומי FSIS הקריטיים של משרד החקלאות אחראים להבטיח כי האספקה המסחרית הלאומית של בשר, עופות, ומוצרי ביצים מעובדים, תהיה בטוחה, והמוצרים ייארזו כהלכה ויישאו את התוויות הנדרשות. FSIS ממנפת את תמיכת יוניסיס ומומחיותה בהגירת מרכזי מחשבים כדי לעזור להשיג מעבר יעיל של מערכות ה- IT שלה.

"זמינות ללא תקלות של יישומי FSIS הקריטיים הנה חיונית ליכולת משרד החקלאות של ארה"ב למלא את משימת האבטחה והבטיחות באספקת המזון הלאומית", אומר מנחם בוסטין. "מומחיות יוניסיס בהגירת מרכזי מחשבים, שהוכחה בפרויקטים דומים עם המרכזים לבקרת ומניעת מחלות בארה"ב וארגונים ציבוריים ופרטיים אחרים, תסייע ל- FSIS במשימה החיונית של הגנה על אספקת המזון של ארה"ב".

השלב הראשון של פרויקט FSIS כרוך בניתוח סביבת מרכז המחשבים הקיימת של הסוכנות והכנת תוכנית הגירה.
יוניסיס תעזור להעביר יישומים ומערכות ממרכזי המחשבים הוותיקים של FSIS ל- EDC של משרד החקלאות. תהליך זה יהיה כרוך בהכנת שרתים, מיפוי יישומים לשרתים, הסבת נתונים ויישומים, וניהול הסביבה החדשה עד שתיוצב ותפעל ברמה קונסיסטנטית עם מרכז המחשבים הוותיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר