יוני בחיפה: פסטיבל ביכורי יין וגבינות 2010

על רקע הנוף של הרי הכרמל ובאווירה חיפאית, יתקיים פסטיבל "ביכורי יין וגבינות 2010". בתאריכים 8 עד 10 ביוני, בו יציגו יקבים וייננים עצמאיים, מגוון רחב של יינות ומעדנים תוצרת הארץ

על רקע הנוף של הרי הכרמל  ובאווירה חיפאית, יתקיים פסטיבל "ביכורי יין וגבינות 2010". בתאריכים 8 עד 10 ביוני, בו יציגו יקבים וייננים עצמאיים, מגוון רחב של יינות ומעדנים תוצרת הארץ.

אוהבי היין, הגסטרונומיה והחיים הטובים, ייהנו מתוצרתם של יקבי גראז' ובוטיק, וגם היקבים הגדולים בארץ, לצד דוכנים של יצרני גבינות בוטיק, שוקולטיירים ושמן זית ואביזרי יין נלווים.
צילום דני רובין
פסטיבל "ביכורי יין וגבינות 2010", המתקיים בחיפה זו השנה השישית, משלב חוויה קולינרית וחגיגת טעמים וריחות, עם אירועי תרבות איכותיים, ומטרתו העיקרית היא קידום תרבות היין בישראל בכלל, ובאזור חיפה והצפון בפרט. האירוע יכלול השקת יינות ויקבים חדשים בארץ.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל יתקיימו בחסות מרכז ההדרכה של חנות ספיישל ריזרב, סדנאות והרצאות של בעלי מקצוע מובילים בתחום היין והגבינות, טעימות יינות פרימיום ישראלים, הדרכות מקצועיות על שימוש נכון בכוסות ואביזרי יין מטובי היצרנים בעולם. להשלמת האווירה יוקרנו סרטי קולנוע מהעולם הגסטרונומי.

כל מבקר יקבל בכניסה כוס יין מקצועית ומהודרת במתנה לטעימות.
מחיר כניסה: 50  ₪.
לגמלאים/סטודנטים/חיילים/אורחי בתי המלון בעיר: 45 ₪ (בהצגת תעודה מתאימה)
הכניסה להרצאות, השתתפות בסדנאות וצפייה בסרטים המוקרנים בסינמטק – חינם לבאי הפסטיבל, ומותנית בהרשמה מראש בערב הפסטיבל.

פסטיבל ביכורי יין וגבינות, 8-10 ביוני, מתחם האודיטוריום מרכז הכרמל חיפה, 18:00-23:00, טל. לבירורים – 04-8353515
מידע ב-
www.wines-israel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר