יונתן אלבום: איש השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאוגוסט 2008

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביונתן אלבום, מנהל שיווק תחום מעדנים ואנרג'י בשטראוס גרופ, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2008. אלבום הוביל ב- 2008 מהלך שמטרתו שמירה על פלח השוק של דנונה בשוק אליו הצטרף מתחרה חדש ומשמעותי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביונתן אלבום, מנהל שיווק תחום מעדנים ואנרג'י בשטראוס גרופ, לאיש השיווק של חודש אוגוסט 2008. אלבום הוביל ב- 2008 מהלך שמטרתו שמירה על פלח השוק של דנונה בשוק אליו הצטרף מתחרה חדש ומשמעותי.

יונתן אלבום אומר: "ידענו ששנת 2008 תהיה שנה פעילה מאוד בשוק. ידענו שהמתחרה החדש יכנס לשוק עם מסר מסוים ועם טעמים חדשים. כמובילי שוק בתחום היוגורטים החלטנו שלא ניכנס למלחמה על הטעמים, אלא נמשיך לפתח את שני הנכסים המובילים שלנו – הבריאות והמקוריות. עיסוק בהיבט הבריאותי של המוצרים שלנו לבד לא הספיק ועל כן החלטנו לפנות לכיוון המגמה החדשה בעולם השיווק – מעורבות הצרכנים. הצרכנים של ימינו מגלים מעורבות גדלה והולכת במוצרים, ומכאן הגיע הרעיון להזמין את הצרכנים להופיע בקמפיין הפרסומי ועל אריזות מוצרי היוגורט של החברה".

המהלך בו נקטה שטראוס בהובלת אלבום חולק לשלושה שלבים, שהאחרון שבהם יתחיל בימים הקרובים. בשלב הראשון, שהחל בחודש מרץ, נפתח אתר אינטרנט ייעודי בו אנשים יכלו לשתול תמונה שלהם על גביע דנונה ולהעלותה לאתר. בנוסף, כל משתתף התבקש לכתוב מספר מילים על המשמעות של אורח חיים בריא עבורו ואז לשלוח את התמונה לחברים ולהתחיל בגיוס קולות. כל התמונות שהועלו לאתר נכנסו להגרלה, ותמונות זוכות נכנסו לפרסום באינטרנט.

בסיום השלב הראשון נבחרו 700 זוכים שהוזמנו ליום כיף בגני התערוכה שכלל מגוון פינוקים, הפעלות לילדים, חלוקת מתנות, איפור וצילום מקצועי על ידי צלמים מקצועיים. מתוך זוכים אלו נבחרו – על ידי גדעון עמיחי ופיליפ בולקיה, מובילי הקריאייטיב של המותג – 90 אנשים שהשתתפו בשלב השני של הפרויקט – קמפיין פרסומי שנערך בחודשים יוני-יולי 2008. במסגרת הקמפיין הועלו חסויות בטלוויזיה שהוקלטו בקולם האמיתי של 90 זוכי השלב השני. במקביל, הועלה קמפיין שילוט חוצות שהתבסס על שלטים "אישיים" בהם התנוססו תמונותיהם של הזוכים, כאשר השלטים נתלו באזור מגוריו של כל אחד מהמשתתפים.

בשלב השלישי יישא כל אחד מהגביעים של דנונה תמונה של לקוח אמיתי.

יונתן אלבום (40), נשוי ואב לשלושה ילדים. בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת מנצ'סטר. שימש כמנהל מותג של ג'ק דניאלס בבריטניה. בשנת 1994 עלה לארץ והחל לעבוד כסגן מנהל סניף ברשת שופרסל בירושלים. אחרי שנה הצטרף לגיתם כתקציבאי, בהמשך כסופרווייזר, ומשם עבר לשטראוס לתפקיד מנהל תחום הגלידות. לאחר 3 שנים מונה למנהל השיווק של דנונה ולפני כשנה מונה למנהל השיווק של דנונה מעדנים ואנרג'י.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר