יופיקס תייצא לאנגליה יוגורט טבעוני חדש תחת השם YO'RIDGE

הסטארט-אפ הישראלי ייצא לשוק הבריטי סדרת יוגורטים טבעונית שיימכרו בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון

הסטארט-אפ הישראלי בתחום המזון מן הצומח – יופיקס, שהתחיל את דרכו בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחיל לייצא לשוק הבריטי סדרת מוצרים חדשה בשם YO'RIDGE תחת מותג THE REAL FOODISTS. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, המיוצרים רק מרכיבים איכותיים. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל, ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי, וכן אחוז גבוה של פרי.

צילום חגית גורן

הסדרה החדשה תימכר בשלב ראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון, ובהמשך הכוונה להפיץ את המוצרים גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה. זו פעם ראשונה שמוצר של יופיקס משווק בחו"ל, וזאת לאחר פיילוט שהחל בחודש פברואר 2020. את ההפצה של המוצר בלונדון מבצעת יופיקס על ידי צוות מקומי ייעודי.  של רשת שופרסל.החברה משווקת בישראל את מותג היוגורט הטבעוני ONLY, המיוצר בישראל במפעל החברה בנתיבות, בשיתוף מחלבת שטראוס. בקרוב יושק המוצר החדש גם בשוק הישראלי, ויימכר בסניפי GREEN.

צילום סטודיו שטראוס

YO'RIDGE הוא יוגורט טבעוני שאינו מבוסס על סויה אלא על ארבעה חומרי גלם מן הצומח – שיבולת שועל, עדשים, שומשום, וקוקוס. הסדרה כוללת שלושה טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. היוגורטים משווקים באריזה מיוחדת של קערת ארוחת בוקר ובעיצוב ססגוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר