יין והעיר הגדולה זכה בתחרות הווידאו של Wine Spectator ל- 2008

עורכות הדין אמנדה טארקוב וננסי קים היו אלה שיצרו ומככבות בווידאו הנמשך שלוש דקות, והנקרא "Wine and the City" (יין והעיר הגדולה)

סיפורן של שתי עורכות דין חברות מניו יורק, האוהבות את העיר ואוהבות יין, הוא הזוכה בתחרות סרטי הוידאו של ה- Wine Spectator ל- 2008.

עורכות הדין אמנדה טארקוב וננסי קים היו אלה שיצרו ומככבות בווידאו הנמשך שלוש דקות, והנקרא "Wine and the City" (יין והעיר הגדולה).

"אנו מעריצות של "סקס והעיר הגדולה", והווידאו שלנו הוא טייק אוף על הסדרה ועל סרט הקולנוע", אמרה ננסי קים. "חשבנו על דרכים שונות כדי להציג משהו משעשע, הכולל את העיר ניו יורק ואת העובדה ששתינו רווקות המנסות למצוא את כל הדברים הטובים בניו יורק, כולל בקבוק היין הטוב ביותר. למדנו הרבה על יינות עם פקקי הברגה וכמה הם טובים לסביבה. היה באמת מהנה מאוד לעשות גם את התחקיר. הלוואי שהיינו יכולות להתפרנס מכך במקום להיות עורכות דין".

התחרות השנה הביאה כמות כמעט כפולה של סרטים מועמדים לעומת התחרות הראשונה שהתקיימה בשנה שעברה, וחמשת סרטי הווידאו שעלו לגמר נצפו יותר מ- 44,000 פעמים במהלך תקופת ההצבעה שנמשכה שבוע.

במקום השני זכה California Collection – הכולל 10 ראיונות קצרים עם ייננים מקליפורניה, וסרט הווידאו Down Under עם גישה הומוריסטית על עסקי היין באוסטרליה, זכה במקום השלישי.

ניתן לראות את סרטי הווידאו וכן את חמשת הזוכים בציונים לשבח ב: www.WineSpectator.com/videocontest2008–09–21

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר