יינות חדשים בסדרת בנימינה רזרב: גוורצטרמינר חצי יבש 2011, שיראז 2008, מרלו 2008

סדרת בנימינה רזרב כוללת 10 סוגי יינות אדומים ולבנים, ביניהם גם זנים כגון קריניאן וזינפנדל, בצד זנים ותיקים כמו קברנה סוביניון, שיראז ומרלו. הסדרה כוללת גם יין קינוח מיוחד מזן גוורצטרמינר, וכן יין שרדונה שלא יושן בחבית

יקבי בנימינה מוציאים לשוק שלושה יינות חדשים מסדרת בנימינה רזרב – סדרת האיכות הקלאסית של היקב. הכוללת יינות זניים: בנימינה רזרב גוורצטרמינר חצי יבש 2011, בנימינה רזרב שיראז 2008, ובנימינה רזרב מרלו 2008.

בנימינה רזרב גוורצטרמינר 2011
יין לבן חצי יבש, 100% ענבי גוורצטרמינר מהגליל התחתון – כפר תבור.
הכרם נמצא למרגלות הר תבור, על אדמת סחף חרסיתית שעל מצע גירי. האזור מצטיין בלחות נמוכה ובזרימת רוחות טובה בין שורות הגפנים, בימים שטופי שמש ולילות קרירים.
בציר 2011 אופיין בטמפרטורות קרירות יחסית. הבשלה מאוחרת ואיטית הביאה לצבירת חומרי ארומה רבים תוך שמירה על רמת חומציות גבוהה עם רמת אלכוהול מאוזנת. 13% אלכוהול.
בנימינה רזרב גוורצטרמינר מפגין ארומות ברורות טיפוסיות לזן, עם איזון בין רמת המתיקות, החמיצות והארומות.
היין מתאפיין בארומה פירחונית של מי ורדים, משולבת עם מאפיינים טרופיים טיפוסיים כמו ליצ'י וכן ניחוחות אשכולית אדומה טריה. היין בעל מתיקות קלה בלבד, מאוזנת עם חמיצות מרעננת. סיומת ארוכה ועשירה ורעננות בטעמים ברורים ונקיים.
מומלץ להגיש צונן, בטמפרטורה של 8-10 מעלות.
מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪


בנימינה רזרב מרלו 2008
יין אדום יבש, 100% ענבי מרלו  מרמת הגולן ומרום הגליל.
היין שהה בחביות עץ אלון צרפתי בנפח 225 ליטר במשך 14 חודשים, ובסיומם נבנה הבלנד בין החלקות השונות מהן נבצר, והיין הועבר למילוי עם מינימום תהליכי סינון והצללה. 14% אלכוהול.
היין בעל צבע אדום עמוק וניחוחות עזים של פטל אדום, שזיף בשל,תבלינים מתוקים וניחוח עדין של קפה קלוי.
ליין מבנה מלא, מאוזן בין רעננות לבשלות עם טעמי פרי שחור ארומטי, תבלינים ומעט מינרליות וסיומת ארוכה ומהנה. פוטנציאל יישון 5-7 שנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪


בנימינה רזרב שיראז 2008
יין אדום יבש, מיוצר מ- 98% ענבי שיראז ו- 2% ויונייה, מכרמים ברמת הגולן ומרום הגליל.
היין שהה בחביות במשך 12 חודשים, ובסיומם נבנה הבלנד בין החלקות השונות והוא הועבר למילוי עם מינימום תהליכי סינון והצללה.
ליין צבע אדום רובי עמוק, ארומות בולטות של פירות יער בשלים, פלפל לבן בשילוב עם עישון קל וניחוח שוקולד וקפה.הוא בעל מבנה מלא, מאוזן ברעננות טובה, בעל מאפייני פרי שחור בשל, עשבי תיבול וסיומת מאוזנת וארוכה. פוטנציאל יישון 4-6 שנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪

סדרת בנימינה רזרב כוללת 10 סוגי יינות אדומים ולבנים, ביניהם גם זנים כגון קריניאן וזינפנדל, בצד זנים ותיקים כמו קברנה סוביניון, שיראז ומרלו. הסדרה כוללת גם יין קינוח מיוחד מזן גוורצטרמינר, וכן יין שרדונה שלא יושן בחבית ושמר על טעמיו הפירותיים המודגשים.

צילום גבריאל בהרליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר