יינות חדשים מיקבי רקנאטי: שיראז, קברנה סוביניון ומרלו

ענבי השיראז המרכיבים את היין נבצרו בשני כרמים השוכנים בעמק יזרעאל ובעמק האלה. השילוב בין אזורי גידול שונים אלו המאופיינים באקלים וקרקע מגוונים הוא שהעניק ליין את קשת הטעמים שבו

שלושה יינות אדומים של יקבי רקנאטי יוצאים לשוק בימים אלו, שלושתם מהסדרה הקלאסית של היקב, סדרת רקנאטי:
רקנאטי שיראז 2004, השופע בארומות אופייניות של פטל וסיגליות עם נגיעות של פלפל שחור, וניל, קקאו ואגוז מוסקט, המשתלבים היטב בטעם גרגירי היער האדומים שבו.
רקנאטי קברנה סוביניון 2005 בעל ארומה מעושנת בגווני קאסיס ופירות יער שחורים עם ניחוחות טבק ורמזים לפלפל שחור, ציפורן ואגוז מוסקט.
רקנאטי מרלו 2005 עם ארומה בגווני וניל, מנטה וקינמון, וטעמים אופייניים של פירות יער אדומים.
מחיר מומלץ לבקבוק: 59 ₪.

רקנאטי שיראז 2004
יין ניחוחי ומלא חיים, השופע בארומות אופייניות של פטל וסיגליות עם נגיעות של פלפל שחור, ווניל, קקאו ואגוז מוסקט, המשתלבים היטב בטעם גרגירי היער האדומים שבו. היין זכה לאחרונה במדליית כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית הנערכת על ידי מגזין היינות הבריטי DECANTER.

ענבי השיראז המרכיבים את היין נבצרו בשני כרמים השוכנים בעמק יזרעאל ובעמק האלה. השילוב בין אזורי גידול שונים אלו המאופיינים באקלים וקרקע מגוונים הוא שהעניק ליין את קשת הטעמים שבו. ענבי השיראז נבצרו בשעות הבוקר המוקדמות בתנאי בשלות אופטימאליים. לאחר הגעת הענבים ליקב עבר התירוש תהליך השרייה בקור של 3 ימים ולאחר מכן תסיסה מבוקרת עם הקליפות. עם סיום תהליך התסיסה נסחטו הענבים בעדינות רבה והועברו ליישון לחביות. 8 חודשי היישון בחביות עץ אלון אמריקאי וצרפתי תרמו לקבלת יין הרמוני, מורכב ומאוזן.

היין מתאים לליווי מאכלים כגון בשר צלוי, תבשילי קדרה עשירים וגבינות חריפות מיושנות. מומלץ להגיש בטמפרטורה של 18-22 מעלות. היין ימשיך להתפתח ולהשתבח בבקבוק 3-5 השנים שלאחר הבציר.

רקנאטי קברנה סוביניון 2005
ענבי הקברנה סוביניון של יין זה נבצרו בכרמינו הנבחרים בגליל ובעמק האלה. ליין ארומה מעושנת בגווני קאסיס ופירות יער שחורים עם ניחוחות טבק ורמזים לפלפל שחור, ציפורן ואגוז מוסקט.
יישון בעץ אלון צרפתי ואמריקאי בשילוב טאנינים עזים וחומציות מאוזנת יאפשרו ליין להתפתח ולהשתבח בבקבוק בשנים הקרובות. יין זה יתאים לליווי נתחים מובחרים של בקר וכבש וכן גבינות מיושנות חריפות.

רקנאטי מרלו 2005
ענבי המרלו של יין זה נבצרו בכרמי היקב בגליל ובעמק האלה. ליין גוף מלא ועשיר, ארומה בגווני וניל, מנטה וקינמון, וטעמים אופייניים של פירות יער אדומים.
יישון בעץ אלון צרפתי ואמריקאי העניק ליין מורכבות נוספת והוא ימשיך להתפתח ולהשתבח בבקבוק במהלך השנים הקרובות.
יין זה יתאים לליווי מאכלי בשר עשירים וגבינות קשות.


ועוד חידוש: יין בהדרכה אישית – יקבי רקנאטי מביאים את היין והידע עד לבית
יקבי רקנאטי מציעים טעימות יין מודרכות לקבוצות קטנות,
עם מדריך מקצועי שיחשוף בפני במשתתפים את כל רזי היין,
באווירה ביתית ונעימה.

נציג היקב יגיע לבית אליו יוזמן עם 6 בקבוקי יין רקנאטי מזנים שונים ומשנות בציר שונות, ויערוך למשתתפים סדנת טעימת יינות מסודרת ומודרכת. במסגרת הטעימות ילמדו המשתתפים את תהליך ייצור היין החל מהיותו עינב בכרם ועד לבקבוקו בבקבוק.
משתתפי חוג הבית, ידאגו לכיבוד ונציג היקב יגיע עם יינות המתאימים במיוחד לאוכל שיוגש בערב וינחה את הנוכחים, כיצד לגלגל את היין בפה תוך הבחנה בטעמים השונים המתפשטים בחיך, בארומה השונה ובהבדלים המהותיים בין הזנים השונים.

ההדרכה מיועדת לקבוצות פרטיות עם מינימום 16 משתתפים ו- 25 משתתפים מקסימום.

אירועים מסוג זה ניתן לקיים גם ביקב עצמו, השוכן בעמק חפר, ולשלב בו סיור מודרך באולמות היקב ובחדר החביות וטעימה מודרכת בליווי ארוחה קלה בחדר הטעימות היפהפה והמעוצב. הארועים ביקב הנם ל-10 עד 16 משתתפים.

מחיר לאדם: 75 ₪

לפרטים נוספים: יקבי רקנאטי, טל. 04-6222288

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר