יינות יוגב 2007 אדומים ליקבי בנימינה: יוגב קברנה סוביניון מרלו, יוגב קברנה סובניון שיראז, יוגב קברנה סובניון פטיט ורדו

סדרת יוגב של יקבי בנימינה, שהיינות הראשונים בה יצאו בחודש אוגוסט 2005, כבר הצליחה למצב עצמה כסדרת יין המעניקה תמורה למחיר, ומכירה במאמציהם של הכורמים ותרומתם לאיכותו של המוצר הסופי

סדרת יוגב של יקבי בנימינה, שהיינות הראשונים בה יצאו בחודש אוגוסט 2005, כבר הצליחה למצב עצמה כסדרת יין המעניקה תמורה למחיר, ומכירה במאמציהם של הכורמים ותרומתם לאיכותו של המוצר הסופי.

מלבד הצלחתה של סדרת יוגב בקרב צרכני היין בארץ, יצרה הסדרה עניין בקרב שווקים חדשים בחו"ל, והביקוש הניע את יקבי בנימינה להגביר את קצב ייצור הסדרה עד כדי יותר מהכפלה. כיום משווקים יינות סדרת יוגב לשווקים בינלאומיים רבים הפונים לקהילות היהודיות ולציבור הכללי.

קברנה סוביניון פטיט ורדו, אשר יצא לראשונה לפני כשנה במהדורה מוגבלת ונמכר בסניפי דרך היין ומסעדות בלבד, זכה לתשבחות רבות אשר הביאו את היקב להחלטה להגדיל את כמויות המיוצרות מהיין, ולשווק את הבציר החדש של היין לשווקים נוספים בארץ ובחו"ל.

עתה חונכים ביקבי בנימינה בציר חדש לשלושת היינות האדומים בסדרת יוגב:
יוגב קברנה סוביניון פטיט ורדו 2007
עירוב של זני ענבים – קברנה סוביניון (80%) ופטיט ורדו (20%). ענבי הקברנה סוביניון נבצרו בכרם של חנן בזק במושב שרונה, ואשכולות הפטיט ורדו נבצרו בכרם של ישי אדלר בהר הנגב.
לאחר התיישנות של חצי שנה בחביות עץ אלון, הועבר היין לבקבוקים. היין בעל עוצמת צבע חזקה, מבנה עשיר ודחוס ופירותיות רעננה.
השילוב בין הקברנה סוביניון מהגליל התחתון, בעל האופי המעודן והפירותי, והפטיט ורדו ממצפה רמון, שמאופיין בגוף וצבע מלאים וטעמים של פירות שחורים עם מעט תיבול "מדברי", יצר יין בעל איזון מעניין בין מאפייני הפרי להשפעת החביות, מורכבות טובה וסיומת נעימה.
מחיר מומלץ לצרכן 59 ₪

יוגב קברנה סוביניון מרלו 2007
קברנה סוביניון (50%) מהכרם של אלי היימן בכרמי יוסף, ומרלו (50%) מהכרם של דרור אלירז במושב לכיש.
לאחר הפרדת השזרות מן האשכולות עבר כל אחד מהיינות תסיסה במשך שבועיים בנוכחות הקליפות לפני הסחיטה. לאחר הסחיטה עברו היינות התיישנות בחביות עץ אלון למשך 6 חודשים. בתום תקופת ההתיישנות נבנתה התערובת הסופית ממנה מורכב היין.
היין חושף ארומות פרי אופייניות, הרומזות לפרי אדום ומתובלות בקורטוב של ניחוחות ירוקים. הוא בעל גוף בינוני, מורכב ועשיר בטעמים.
מחיר מומלץ לצרכן 59 ₪

יוגב קברנה סוביניון שיראז 2007
שיראז (50%) מהכרם של יוסי אברסמן בכפר קיש, וקברנה סוביניון (50%) מהכרם של צבי שוסיוב בכרמי יוסף.
הענבים נבצרו כל זן בנפרד, ועברו תסיסה בנוכחות הקליפות במשך שבועיים בטרם נסחטו. לאחר התסיסה עברו היינות לחביות עץ אלון למשך 6 חודשים. בתום תקופת ההתיישנות נבנתה התערובת הסופית ממנה מורכב היין.
היין בעל ארומת פרי אופיינית הרומזת לפירות יער, עם הופעה על רקע אלגנטי של עץ אלון ומעט וניל. היין בעל גוף בינוני, הוא מוכן לשתיה כיום, וישמר היטב במהלך שלוש השנים הקרובות.
מחיר מומלץ לצרכן 59 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר