יינות יקבי ירושלים נכנסים ל-800 חנויות בשוק הקנדי

יקבי ירושלים, שמייצר 3 מיליון בקבוקים בשנה, חתם על הסכם הפצה עם רשת LCBO הקנדית לשיווק היינות של היקב בשווי מדווח של כ-700,000 דולר אמריקאי (במחירי מכירה).

רשת LCBO מונה למעלה מ- 800 חנויות יין ומשקאות חריפים ברחבי קנדה, בה הפצת אלכוהול תלויה באישורים מחמירים של הממשלה.

ארז וינר, מנכ"ל יקבי ירושלים, אומר כי לאחר תהליך קבלת אישורים שנמשך כשנה, קיבל יקבי ירושלים את האישור ההפצה בקנדה. לדבריו זו קפיצת מדרגה עסקית, שתיתן ליקב הכרה, חשיפה ופריצה גם בצפון אמריקה.

לפני הזמנת היינות ביצעו ברשת מבחן טעימה של 156 יינות מהעולם, בסופו נבחרו 20 יינות כיינות איכותיים לשילוב ברשת, מתוכם שישה של יקבי ירושלים: וינטג' פטי וורדו מרלו, פרימיום קברנה, פרימיום מרסלאן, רזרב פטיט סירה, רזרב קברנה, ושרדונה.

ארז וינר מוסיף: "הכניסה לקנדה היא פריצת דרך מרעננת, המתווספת לחזון שלנו להתרחב ולקדם את היינות שלנו בצפון אמריקה. בין השנים 2014 ל- 2015 הרחבנו את היקף הייצוא לאירופה וארצות הברית בכ- 20 אחוז, ובזכות ההסכם עם חברת LCBO נרחיב את הפעילות עוד יותר".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה