יינות יקב גינתון יוגשו בארוחת סילבסטר במסעדת Grand Monarque בצרפת

המנה הישראלית תהיה שרימפס בשמן זית, עגבניות שרי אפויות, צלפים ושום טרי. היין שנבחר ללוות את המנה הוא קברנה סוביניון 2003 של יקב גינתון. היין נבחר לאחר סדרת טעימות של יינות ישראליים מיקבים שונים, בניסיון להשלים את טעמי המנה ולהפתיע את החך האירופאי ביצירה ישראלית

שף אלון גונן ממסעדת אל בריו בתל-אביב, יתארח להכנת ארוחת סילבסטר במטבחו של השף מישל מנייה (Michel Ménier) במסעדת Grand Monarque בעיר שארטר שבמערב צרפת, יחד עם שפים נוספים שהוזמנו לאירוע ממדריד ומרומא.
כל אחד מהשפים יבשל מנת פירות ים ממרכיבי המטבח של ארץ מוצאו, ולמנה יותאם היין האהוב עליו.

המנה הישראלית תהיה שרימפס בשמן זית, עגבניות שרי אפויות, צלפים ושום טרי. היין שנבחר ללוות את המנה הוא קברנה סוביניון 2003 של יקב גינתון. היין נבחר לאחר סדרת טעימות של יינות ישראליים מיקבים שונים, בניסיון להשלים את טעמי המנה ולהפתיע את החך האירופאי ביצירה ישראלית.

ענבי הקברנה נבצרו בכרם בן זימרה והתיישנו במשך 18 חודשים בחבית עץ אלון צרפתי. כאשר טעם אלון את היין, החליט לקנות את כל החבית, כ- 280 בקבוקים. ליין צבע אדום עז, גוף מלא, טעמי פרי שחור בשל, עטופים בטעמים מעושנים ומפולפלים.

אורחי המסעדה אשר לכבודם תתקיים הארוחה, הינם קבוצת אספני מכוניות יגואר מכל אירופה, אשר נפגשים מדי שנה לארוחה חגיגית, המורכבת מתשע מנות ומחירה 300 יורו לסועד.


יקב גינתון משווק בלעדית ע"י בציר חוויה של טעמים במבחר מסעדות וחנויות יין. www.batzir.co.il.

כתובת המסעדה למעוניינים:
Grand Monarque
22 place des Hépars Chartres
Tél.: 02 37 18 15 15

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר