יינות ירדן חדשים מיקבי רמת הגולן: קברנה סוביניון 2006 ושרדונה 2007

ירדן קברנה סוביניון 2006 הינו יין קלאסי, בעל גוף טוב, טעם מרוכז וסיומת ארוכה ומענגת. היין מפגין מאפיינים של דובדבן בשל, אוכמניות, שזיף ואדמה, יחד עם ניחוחות מעודנים של קפה קלוי טרי ורמזים של עשבוניות

ירדן קברנה סוביניון 2006
ירדן קברנה סוביניון 2006 הינו יין קלאסי, בעל גוף טוב, טעם מרוכז וסיומת ארוכה ומענגת. היין מפגין מאפיינים של דובדבן בשל, אוכמניות, שזיף ואדמה, יחד עם ניחוחות מעודנים של קפה קלוי טרי ורמזים של עשבוניות. ירדן קברנה סוביניון 2006 מיוצר מענבים המגיעים מכרמי הקברנה הטובים ביותר של היקב, הממוקמים במרכז וצפון רמת הגולן ומכרם אחד בגליל העליון. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, 40% מהן חדשות.
ניתן ליהנות מהיין בעודו צעיר יחסית, אולם בתנאי יישון הולמים הוא ישמור על איכותו ואף צפוי להתפתח במשך עשור ויותר ממועד הבציר.
היין מתאים למנות עשירות טעם כמו אומצת פילה בקר מפולפלת. לסיום ההכנה, הוסיפו לרוטב שבמחבת מעט יין אדום משובח ופטריות בר. 
להשיג בחנויות יין מובחרות ובחנות היקב.
מחיר מומלץ לצרכן כ- 121 ₪ 

ירדן שרדונה 2007 – יין קיצי עשיר בטעמים וניחוחות
ירדן שרדונה 2007 הינו יין עשיר טעם, אלגנטי ונגיש לשתייה, המציג מאפיינים של לימון בהיר, אגס בשל ותפוח ירוק עם רמזים של פרחים טריים, משמש קיצי ופירות טרופיים, על רקע ניחוחות עץ אלון עשיר.
היין עשוי מענבי שרדונה שגדלו בכרמים בצפון רמת הגולן – אזור גידול היין הקר ביותר בישראל, המתנשא לגובה של עד כ- 1200 מטר מעל פני הים. הכרמים מאזור זה מניבים באופן עקבי ענבי שרדונה באיכות גבוהה. היין תסס והתיישן במשך שבעה חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מהן 50% חדשות.
היין מוכן לשתייה כעת, אך אופיו של הפרי ימשיך להתפתח בבקבוק. בתנאי שמירה נאותים ניתן יהיה ליהנות מהיין למשך חמש עד שבע שנים ממועד הבציר.
היין מתאים למנות מלאות טעם כמו סקלופיני עגל חלב מושחם בעדינות במחבת, בהוספת מעט שרדונה ירדן לקראת סיום הכנתו. 
להשיג בחנויות היין, ברשתות שיווק נבחרות ובחנות היקב.
עורכי מגזין היין הנחשב Wine Spectator דירגו לאחרונה את יין ירדן שרדונה 2005 של יקבי רמת הגולן ברשימת היינות הנותנים תמורה טובה לכסף (Best Value for Money).
מחיר מומלץ לצרכן כ- 65 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר