יינות ססלוב הושקו בקנדה בגדול

למונופול הענק LCBO שהזמין את ברי ססלוב רשת של 600 חנויות יוקרתיות באונטריו קנדה, עם מחזור עסקי של 3.3 מיליארד דולר קנדי

היינן ברי ססלוב ביקר לאחרונה בקנדה בהזמנת המונופול הקנדי LCBO להשקת יינות יקב ססלוב על מדפי חנויות הרשת היוקרתית וינטג'ס (VINTAGES). זו הפעם הראשונה שיין ישראלי מוצג על מדפי הרשת תחת הכותרת ישראל (ולא במדף היינות הכשרים).

ל- LCBO רשת של 600 חנויות (יין, ליקר ובירות) יוקרתיות באונטריו קנדה, עם מחזור עסקי של 3.3 מיליארד דולר קנדי, ההופך גוף זה ליבואן היין הגדול בעולם. רשת החנויות "וינטאג'ס" מתמחה ביינות משובחים במיוחד.

ברי ססלוב, יינן ובעל יקב הבוטיק ססלוב, אומר כי מדובר בפריצת דרך משמעותית, בכך שיין ישראלי נכנס עתה למקומות שלמעשה בלתי אפשרי היה עד כה להיכנס אליהם. משלוח היינות שיצא לקנדה מותאם לדרישות המיוחדות, וכולל גם תוויות באנגלית ובצרפתית על פי דרישת החוק הקנדי.

"וינטאג'ס", אשר הזמינה את ברי ססלוב לקנדה להשקת יינות יקב ססלוב על מדפי הרשת, ערכה גם אירוע טעימות של יין ססלוב לעיתונאים אשר הביעו התרשמותם, וכן אירוע טעימות פתוח לקהל הרחב שהיה אטרקטיבי ומשך קהל רב. האירוע התקיים בסניף הרשת באוטווה בירת קנדה – סניף הדגל היוקרתי ביותר של הרשת.

אירוע ההשקה נערך ב- 29 ביוני בנוכחות שגריר ישראל בקנדה אלן בקר, וסוקר באמצעי התקשורת בקנדה, כולל ברשת הטלוויזיה CBC.
שגריר ישראל ציין באירוע כי יינות ססלוב מייצגים את הצמיחה וההתפתחות בתעשיית היין בישראל, והם מייצגים בכבוד רב את היינות הישראלים על מדפי הרשת בקנדה.

כמו כן הוזמן ברי ססלוב להעביר שני סמינרים לעשרות יועצים בכירים ומנהלי המותגים של הרשת, והציג בפניהם יינות ישראלים נוספים. ברי ססלוב אמר כי הוא מקווה שבעתיד הקרוב יינות ססלוב לא יהיו היינות הישראליים היחידים על מדפי חנויות הרשת.

ההזמנה הגדולה של היינות התקבלה בחודש ינואר השנה ביקב ססלוב מקניין היין הקנדי הגדול LCBO, והיין שהוזמן הנו אביב קברנה סוביניון מבציר 2003.

יינות יקב ססלוב זכו בשנים האחרונות ברשימה ארוכה ומכובדת של גביעים ומדליות בארץ ובעולם.

עבור ברי ססלוב מדובר גם בסגירת מעגל אישי, מאחר ולאביו
של ברי היתה מעדניה הקיימת עדיין בשוק באוטווה ונושאת את השם
Sasloves Meat Market בקרבת לסניף של "וינטג'ס".

ברי ססלוב עלה מקנדה כמתנדב בזמן מלחמת ששת הימים, ומשנת 1991התמסר לעולם היין.
יקב ססלוב המודרני הוקם ע"י משפחת ססלוב בקיבוץ אייל בשנת 1998. ליקב כרם בקדיתא בגליל העליון הנהנה מטיפול אורגני, וכרם וותיק בבן זימרה.

ליקב ססלוב שלוש סדרות יין "אביב", "אדום", ו"רזרבד".

ברי הנו מחלוצי מדריכי היין בישראל, כותב ספרים על יין עורך קורסי יין וקורסי עשיית יין. מאז הקמתו נמצא יקב ססלוב בגידול מתמיד, ומטרתו המוצהרת של ססלוב הנה לייצר את אחד היינות הטובים בעולם.


בתמונה: שגריר ישראל בקנדה, אלן בקר (משמאל) עם ברי ססלוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר