יעדי חופשת קיץ לאורך השנה שלא קורעים את הכיס

ניו אורלינס היא מקום הולדתה של מוזיקת הג'אז והמקום בו חוגגים את קרנבל המרדי גרא. מתי זול לבקר בה?
נתוני מחירי חופשות הקיץ חושבו כחודש הזול ביותר של הקיץ בכל חצי כדור בהתאמה, לעומת החודש היקר ביותר של השנה

חופשת הקיץ היא לעתים קרובות אחד הזמנים היותר יקרים בשנה לצאת לנופש, אבל זה לא אומר שצריך תמיד לשלם הרבה  כדי ליהנות מחופשה קייצית. Booking.com התעמקה בנתוני התמחור, והשוותה את המגמות ביותר מ- 130,000 יעדים בעולם כדי ליצור רשימת אפשרויות לחופשת קיץ במחירים סבירים באירופה, ארצות הברית, אסיה ואמריקה הלטינית. נתוני מחירי חופשות הקיץ חושבו כחודש הזול ביותר של הקיץ בכל חצי כדור בהתאמה, לעומת החודש היקר ביותר של השנה. עבור חצי הכדור הדרומי – חודשי הקיץ נקבעים לדצמבר, ינואר ופברואר, ואילו בחצי הכדור הצפוני – יוני עד יולי. רק ארבעה מקומות אירוח בדירוג 4 כוכבים נלקחו בחשבון.

קורדובה ספרד – קורדובה באנדלוסיה ידועה לא רק הודות לגסטרונומיה והארכיטקטורה שלה, אלא גם בזכות האקלים החם. בחודש אוגוסט המחירים זולים ב-50% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. מטיילים המבקרים בקורדובה המליצו בעיקר על ביקור באתרי ההיסטוריה, ועל האוכל שניתן ליהנות ממנו בה.

היכן  לשהות: מקום האירוח Apartamentos Casa del Aceite שוכן באחוזה מהמאה ה-18 ונמצא במרחק הליכה קצר ממוקדי עניין מקומיים כגון מקדש רומאי והרובע היהודי. המארחים של המקום מספקים לאורחים בקבוק יין חינם כדי לקבל את פניהם בברכה בהגיעם אל העיר. הדירות מצוידות היטב, עם מטבח מאובזר ומרפסת.

ניו אורלינס ארה"ב – ניו אורלינס היא מקום הולדתה של מוזיקת הג'אז, והמקום בו חוגגים את קרנבל המרדי גרא. אבל היא גם מרכז של אמנות, מוזיקה, קניות, מסעדות, היסטוריה ואדריכלות, כך שתמיד יהיה מה לראות ולעשות בה. המחירים בניו אורלינס בחודש אוגוסט זולים ב-48% לעומת החודש היקר ביותר בשנה, וזה גם הזמן לנצל את חודש המוזיאונים של העיר, וכן את פסטיבלי המוזיקה המתקיימים במהלך אוגוסט, כגון סאמרפסט סצ׳מו (Summerfest Satchmo) לכבודו של לואי ארמסטרטרונג הגדול. מטיילים המבקרים בניו אורלינס המליצו בעיקר על חוויות האוכל, המוזיקה החיה, ואתרי ההיסטוריה בעיר.

היכן לשהות: מקום האירוח  Maison Perrier Bed and Breakfast נמצא באפטאון של ניו אורלינס, בסמוך לרחוב מגאזין ולמרכז הקניות רינק. במקום ניתן ליהנות מעוגיות ומאפים ביתיים לאורך כל היום, עם ארוחת בוקר ביתית מדי בוקר.

בואנוס איירס ארגנטינה – עיר הבירה של ארגנטינה מפורסמת במסעדות הבשרים, הארכיטקטורה וריקודי הטנגו שלה. המחירים בבואנוס איירס בחודש פברואר זולים ב-27% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. העיר מציעה חופשה תוססת, עם מגוון של אתרים ומקומות שכדאי לגלות. מטיילים המבקרים בבואנוס איירס המליצו בעיקר על האוכל, ריקודי הטנגו, והקניות שניתן לעשות בה.

היכן לשהות: בית ההארחה Lina’s Tango Guesthouse הממוקם ברובע סן טלמו הבוהמי, הוא היעד המתאים למנוחה מהעיר הגועשת. ארוחת בוקר ביתית כלולה בשהייה, ואותה ניתן לקיים באזור הישיבה החיצוני של האתר. על מנת לטעום מהתרבות המקומית, ישנם שיעורי טנגו זמינים לאורחי המקום.

סלבדור ברזיל – סלבדור היא עיר הבירה של המדינה הצפונית-מזרחית של באהייה, והמחירים בחודש דצמבר זולים בה ב-29% לעומת החודש היקר ביותר שלה, מה שהופך אותה ליעד נופש אטרקטיבי עוד יותר. בסלבדור יש מענה לכל סוגי התיירים, היא בית של חופים מדהימים, מטבח אקלקטי, ושל הקרנבל הגדול ביותר בעולם. מטיילים שביקרו בסלבדור המליצו בעיקר על חווית התרבות, על החופים, והאוכל המגוון.

היכן לשהות: מקום האירוח Farol Barra Flat הוא אחד המבוקשים ביותר ב-Booking.com בסלבדור. הדירות נמצאות במרחק הליכה מהחוף, קרוב למוקד העניין המקומי – מגדלור בארה. הדירות מצוידות במטבחון ופינת אוכל להכנת ארוחות ביתיות, כאשר המקום מציע גם מסעדה המספקת מנות מקומיות מהמטבח הברזילאי.

גולד קוסט אוסטרליה – ידועה בעיקר כבירת הגלישה של אוסטרליה. אבל עם החופים החוליים הארוכים, מגוון פרקים של שעשועים וימי השמש הארוכים שלה, היא מספקת מענה לכולם. המחירים בגולד קוסט בחודש פברואר זולים ב-34% לעומת החודש היקר ביותר, מה שמספק אפילו תירוץ יותר טוב לבקר בה. מטיילים שביקרו בגולד קוסט המליצו בעיקר על החופים, פרקים של שעשועים, ועל חווית המנוחה שהיא מעניקה – למי שמחפש כזאת במרחק כה גדול, כמובן.

היכן לשהות: מקום האירוח AVANI Broadbeach Gold Coast Residences נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהחוף שמציע בידור ומסעדות לאורכו. הדירות מצוידות במתקני ברביקיו ומטבח להכנת ארוחות ביתיות. במקום יש גם בריכה חיצונית ליום בו קשה לתפוס גלים, או כשרוצים לברוח מהרחובות ההומים של גולד קוסט.

חוף פאטונג תאילנד – זהו אחד החופים המפורסמים בפוקט, עם שפע ברים, מועדונים ומסעדות לבילוי לילי בחוץ, ומגוון פעילויות ספורט ימי לאורך היום. המחירים בחוף פאטונג בחודש יוני זולים ב-49% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. מטיילים המבקרים כאן המליצו בעיקר על חיי לילה, חופים, ואוכל.

היכן לשהות: מקום האירוח  Amari Phuket נמצא במרחק של דקת הליכה מהחוף, ומציע נופים מרהיבים של החוף הפרטי ושל מים בצבע אזמרגד. במקום יש שתי בריכות חיצוניות, וספא מפואר. האורחים יכולים ליהנות גם משתי המסעדות באתר המגישות מטבח איטלקי ומאכלי ים, לצד בר שמגיש קוקטיילים מגוונים ורשימת יינות עשירה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר