יעל תמיר, סמנכ"ל גוליבר: "יש עליה של כ- 50 אחוז במספר ההזמנות לנופשים. מומלץ להקדים ולהזמין"

תמיר מציינת: "אנו ממליצים למי שמעוניין לטוס בתקופה הקרובה, להזמין מקום בהקדם. לקוחות רבים שביטלו את חופשתם, משיבים את הזמנתם, וגם טורקיה – שסבלה מירידה בכמות ההזמנות, מתעוררות וחוזרת להיות יעד אטרקטיבי"

יעל תמיר, סמנכ"ל חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, אומרת שמאז ההודעה על הפסקת האש, יש ביקוש מאוד גבוה לנופשים, בין השאר בגלל שנשארו עוד שבועיים לחופשת הילדים, ומשפחות רוצות לנצל את הזמן כדי להתאוורר לפני תחילת הלימודים.

לדברי תמיר יש עלייה של כ- 50 אחוז במספר ההזמנות, ולכן מומלץ להקדים ולהזמין מקומות. "לאחר ההודעה על הפסקת האש, התחילה התעוררות ועלייה של כ- 30 אחוז במספר הטלפונים וההזמנות, בהשוואה לתקופת המלחמה. יום לאחר מכן, הייתה עליה נוספת של 20 אחוז, ואנו רואים כי המגמה נמשכת".

תמיר מציינת: "אנו ממליצים למי שמעוניין לטוס בתקופה הקרובה, להזמין מקום בהקדם. לקוחות רבים שביטלו את חופשתם, משיבים את הזמנתם, וגם טורקיה – שסבלה מירידה בכמות ההזמנות, מתעוררות וחוזרת להיות יעד אטרקטיבי".

תמיר מוסיפה שבאשר לתחום תיירות הפנים, נתוני החברה מראים על גידול משמעותי ועל חזרת התיירים לאיזור הצפון. "אנשים רבים מעוניינים להזמין חופשות לצפון הארץ, הן בשל הסקרנות והרצון לראות את סימני המלחמה, וכמובן על מנת להראות את תמיכתם בתושבי הצפון".

אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר