יפאורה מציגה סדרת תוכניות בידור באינטרנט בשידור חי: The RC Live Show בהנחיית שלישיית פרוזק

התוכניות יעלו באמצעות חברת NEXT-IN מקבוצת ראובני פרידן באתרי האינטרנט וואלה ונענע עד 11 באפריל, בהשקעה של כ– 250,000 דולר

יפאורה משיקה פעילות שיווקית חדשנית בתחום האינטרנט למותג R.Cקולה, במסגרתה תשודר סדרת תוכניות בידור אינטראקטיביות בשידור חי בהנחיית שלישיית פרוזק.

הפעילות מאפשרת לפנות באופן ממוקד לקהל היעד של המותג R.C קולה, ולחזק את תדמית המותג וערכיו, וכן להביא לעלייה במודעות ובמכירות של R.C קולה בישראל.

The RC Live Show הן תוכניות אירוח תוססות במיוחד ונושאות פרסים, בהנחיית שלישיית פרוזק ובשיתוף גולשים באינטרנט.

בזמן שידור התוכנית, כל גולש שיכנס לאתרים וואלה ונענע יצפה בשידור החי בעמוד הבית של האתר.

התוכניות ישודרו במשך כ– 30 דקות בשעה 18.00 עד 11/4/06 (כאשר בימים האי זוגיים א', ג', ה' ישודרו התוכניות בשידור חי ובימים הזוגיים ב', ד', ו' ישודרו התוכניות בשידור חוזר בשעה 18:00).

בתוכניות ישולבו תכנים מצחיקים ובעלי תעוזה המשקפים את ערכי המותג, תוך שיתוף הגולשים בתוכניות ע"י כתיבת תגובות וביקור באולפן.

כל תוכנית מורכבת ממספר אייטמים:
RC COOL
בכל יום יוכלו הגולשים לרשום סיפור שקרה להם בו הם "יצאו ממזרים". שני הגולשים הכי ממזריים יזכו בהשתתפות בתוכנית. בתוכנית יספרו המשתתפים את הסיפור לשאר הגולשים.
RC Check – "מבחן האומץ"
המתמודדים שיגיעו לאולפן, יקבלו משימה לא שגרתית הבוחנת את קצה גבול היכולת שלהם. מולם תעמוד ועדת "השופטים" (פרוזק) שיבקרו, יקטלו, ישבחו ובעיקר יצחקו ולבסוף יעניקו את הפרס למנצח.
משפחת RC
"טלנובלה" בהשתתפות משפחת בקבוקי RC קולה ופחיות.
הפינה המתחלפת RC Crazy
הגולשים יוכלו לרשום בצ'ט במהלך התוכנית משימות עבור המנחים. כל יום נושא המשימות יתחלף.
RC Cover
פרוזק יבצעו "Cover" בגרסת RC לשיר מוכר.

על המותג R.C קולה:
משקה RC קולה הושק בארה"ב ב – 1905 בקולומבוס ג'ורג'יה ארה"ב.
המשקה הראשון שיוצר נקרא Royal Crown. חברת האם של RC קולה היא החברה השלישית בגודלה בתחום המשקאות בארה"ב.
המותג RC קולה מופץ ב – 75 מדינות ברחבי העולם.
המותג RC קולה הינו חלוץ החידושים בתחום המשקאות המוגזים:
ב – 1954 – השקת משקה קולה בפחית.
ב – 1962 – השקת משקה קולה דל קלוריות.
RC קולה הושק בישראל ב– , ונחשב למותג הקולה השני בגודלו בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר