יצאה לאור מהדורת 2012 של מדריך רוגוב ליינות ישראל – "המהדורה האולטימטיבית"

מסתבר כי זמן קצר לפני מותו, הספיק דניאל רוגוב להכניס תיקונים אחרונים במדריך. זהו אם כן מדריך רוגוב האולטימטיבי ליינות ישראל בשל העובדה שהוא האחרון וגם המהדורה המקיפה ביותר של המדריך – 687 עמודים

בימים אלה יצאה לאור מהדורת 2012 של מדריך רוגוב ליינות ישראל, שזכתה לכינוי "המהדורה האולטימטיבית", עקב מותו של רוגוב.

מסתבר כי זמן קצר לפני מותו, הספיק דניאל רוגוב להכניס תיקונים אחרונים במדריך. זהו אם כן מדריך רוגוב האולטימטיבי ליינות ישראל בשל העובדה שהוא האחרון וגם המהדורה המקיפה ביותר של המדריך – 687 עמודים.

רוגוב תיאר, מיֵין ודירג כמעט 2500 יינות ויותר מ- 150 יקבים ישראלים. במדריך האולטימטיבי מובאים דוחות בציר של העשור האחרון, סקירה היסטורית של היין הישראלי, והוא כולל מפות של אזורי גידול של זני ענבים בישראל.
במדריך מידע מקיף על היקבים, וכמו כן מופיעים בו פרטי התקשרות איתם, מילון מונחים, מדריך לטעימות יין, וגם תרשים דירוג לשימוש אישי.

דניאל רוגוב נחשב למבקר היין החשוב והמשפיע בישראל, ואין ספק כי תרם תרומה ניכרת למהפכת היין בארץ. הוא כתב טורים שבועיים על יין ועל מסעדות בעיתון "הארץ", והשתתף באופן קבוע בכתיבתם של שני ספרי יין חשובים ויוקרתיים – ספר היין השנתי של יו ג'ונסון (Hugh Johnson's Pocket Wine Book) וה– Wine Report מאת טום סטיבנסון.

מדריך רוגוב ליינות ישראל שפורסם לראשונה ב- 2005, היה המדריך המקיף היחיד ליינות ישראל, ודחף את היין הישראלי אל אור הזרקורים הבינלאומי. במהדורות הבאות שהתפרסמו מדי שנה, תיעד רוגוב את השיפורים המשמעותיים שהוכנסו בתעשיית היין המשגשגת של ישראל ודירג את היינות הכשרים הטובים בעולם. עתה, עם מותו, ישאר בתעשיית ספרות היין הישראלית ריק, שספק אם מישהו אחר ימלא אותו בעתיד הקרוב.

מחיר הספר: 129 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר