יצא לאור: המדריך המקיף ליינות ישראל

שלושה מומחי יין: שגיא קופר, חיים גן ויאיר קורן, השיקו את המדריך המקיף ליינות ישראל, המיועד ללצרכנים ואוהבי יין ישראלי בארץ ובעולם. הספר נכתב בעברית ובאנגלית, וכולל ציונים למאות יינות וסקירות על ענף היין הדינאי בישראל

שלושה מומחי יין: שגיא קופר, חיים גן ויאיר קורן, השיקו את המדריך המקיף ליינות ישראל, המיועד לצרכנים ואוהבי יין ישראלי בארץ ובעולם. הספר נכתב בעברית ובאנגלית, וכולל ציונים למאות יינות וסקירות על ענף היין הדינאי בישראל.

המדריך כולל בין השאר סקירות על אזורי היין בארץ, זני הענבים, יין ואוכל ישראליים, כשרות והיסטוריה. העורכים בחנו כ-650 יינות מיותר מ-100 יקבים, ומופיעים בו אלה שקיבלו ציון של 84 נקודות ויותר. המדריך גם כולל פרטים על כל יקב, דירוג יקבים וסקירות של היינות המצטיינים.

עורכי המדריך אומרים: "התברר לנו שבשוק קיים צורך אמיתי במדריך שיספק סקירה כוללת ומקצועית של יינות ישראליים רבים ככל האפשר, סקירה שתאפשר לצרכן להכיר לא רק יצרנים מוכרים, גדולים או אופנתיים, אלא גם יצרנים חדשים, קטנים יותר ומפתיעים".

שבעה יקבים זכו לדירוג הגבוה ביותר – חמישה אשכולות, המבוסס על אמות מידה רבות, ובהן איכות היין, מגוון, מעורבות היקב בעולם היין הישראלי ובחברה, חשיבות תיירותית.
יינותיהם של 18 יקבים קיבלו ציונים של 91 ויותר.
הציון הגבוה ביותר במדריך – 94 נקודות, ניתן ליין של יקב קסטל. היקב הגדול שזכה למרב הציונים הגבוהים ביותר, הוא יקב רמת הגולן, והיקב המצטיין שהיקף הייצור שלו הוא הקטן ביותר בצמרת יקבי ישראל, הוא סוסון ים.

צוות המדריך:
שגיא קופר – עיתונאי ומבקר יין ותיק, שופט בתחרויות יין וחבר באגודות יין בינלאומיות.
חיים גן – איש הענבים. מוותיקי הענף, טועם ומדריך יין, מפקח על תחרויות יין בעולם, מפיק תחרות טרה וינו.
יאיר קורן – עיתונאי ותיק, לשעבר בכיר בקול ישראל, מבקר יין ואלכוהול, שופט בתחרויות בינלאומיות.

מחיר מומלץ: 119 ₪
להשיג בחנויות יין, ביקבים, באתר המדריך – thewines.co.il, ובאתר איש הענבים – grape-man.com

 

 

צילום דיויד סילברמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר