יצרנית המיצים פרימור בקמפיין טלוויזיה לקיץ: זה לא אנחנו -זה התפוזים

הקמפיין בערוצים 10 ,9 ,2 וערוץ 24, הנו המשך לקמפיין בו מראים את עובדי המפעל משחקים ומרקדים עם הבובות-חבובות לצלילי "ג'ינג'יס חאן" במקום לעבוד

חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת ,בית ניר ושטראוס) מעלה קמפיין קיץ טלוויזיוני למיץ תפוזים סחוט "פרימור" באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כ- 3 מיליון ₪.

הקמפיין בערוצים 10 ,9 ,2 וערוץ 24, הנו המשך לקמפיין בו מראים את עובדי המפעל משחקים ומרקדים עם הבובות-חבובות לצלילי "ג'ינג'יס חאן" במקום לעבוד.

יורם אפרתי, מנהל השיווק ב"גניר", אומר כי הפרסומת החדשה הינה וריאציה נוספת לקונספט ההומוריסטי שהוצג בקמפיין הקודם, על פיו לעובדי המפעל אין מה לעשות חוץ מלסחוט תפוזים טריים ללא תוספות.
מטרת הקמפיין להוביל את האסטרטגיה על פיה ב"פרימור" יודעים שעל מנת לייצר מיצים סחוטים, איכותיים וטעימים צריך לשמור על איכויות הפרי, ואין צורך "להפריע" לטבע לעשות את שלו.


קרדיטים:
סמנכ"לית לקוחות: אלה גולדשטיין
סמנכ"ל קריאייטיב: איתי הרמן
סופרוויזר: איתי לוי
מנהל קריאייטיב: שחר פילר
תקציבאי: ירון ברנדט
ארט דיירקטור: בנואליד
קופירייטר: אלון חדד
מפיקה: פנינה שגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר