יצרנית כלי המטבח ARC מקדמת שת"פ ברחבי הארגון עם 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

המשבר הכלכלי לא דילג מעל שוק כלי הזכוכית והשולחן. כוח הרכישה החל לעבור לשווקים מתפתחים, ויעד חשוב של Arc International הפך להיות חיבור להזדמנויות הצמיחה האדירות בשווקים אלה

שוק מוצרי הצריכה הינו תחרותי מאוד. הדבר נכון עוד יותר בשווקים של זמננו שהנם עולמיים באופיים. למעשה, בין האתגרים השונים העומדים בפני חברות של מוצרי צריכה, קצב החדשנות הוא אחד מהמכריעים ביותר לצורך הישרדותן. עבור ארגונים בינלאומיים, החדשנות לובשת צורות שונות בהתאם להעדפות צרכנים שונות וההבדלים התרבותיים ביניהם.

בחברת כלי הזכוכית הבינלאומית Arc International, שמקורה בצרפת ובין מותגיה הצרכניים הידועים Luminarc ו-Crystal d'Arques, זיהו בעיות אלו כבר לפני מספר שנים.
"לקוחות שונים צורכים מוצרים באופן שונה, כך שאנו נדרשים להציע כלי זכוכית ושולחן אשר משביעים את הטעמים, ההעדפות והמנהגים השונים בכל מדינה", מספר ג'רום פרוד, סגן נשיא תעשייה, מחקר ופיתוח ב- Arc International. "זו אחת הסיבות העיקריות בגינן ביססנו גופי מכירות וייצור בצפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה, המאפשרים לנו להתאים את ההיצע שלנו לטעם המקומי ולצרכנים, ולשפר את זמן היציאה לשוק."

המשבר הכלכלי לא דילג מעל שוק כלי הזכוכית והשולחן. כוח הרכישה החל לעבור לשווקים מתפתחים, ויעד חשוב של Arc International הפך להיות חיבור להזדמנויות הצמיחה האדירות בשווקים אלה. בחברת Arc הגיעו למסקנה כי הם צריכים להקים נוכחות מקומית באותם שווקים, ותוך כדי כך ליצור חיבור ארגוני בין מרכזי הפיתוח הגלובליים שלה, במטרה לחלוק ולשתף פעולה בתכנון מוצרים.

"ראינו בעשור האחרון תחרות חדשה בטכנולוגיה ובמחיר מסין וממזרח אירופה, אשר אתגרה אותנו בשווקים בהם נהנינו בעבר מהובלה ללא תחרות. כדי להשיב מלחמה ולהמשיך את הצמיחה הרציפה שלנו בעולם, היינו חייבים להשקיע בטכנולוגיה טובה יותר ובחדשנות שתשמר את יתרון ההובלה שלנו", אמר פרוד.

לצורך חיזוק הארגון הגלובלי בחרה Arc בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), שמאפשרת שיתופיות מוגברת בתהליך התכנון. בעזרת המוצר CATIA, מבית דאסו סיסטמס, וכן פתרונות התעשייה הייעודיים My Design לעיצוב תלת ממד ו-My Product Management לשיתוף פעולה ולניהול נתונים, משיגה כעת Arc את היתרונות אותם חיפשה.

"כיום יש למעצבים גישה לעיצובים העדכניים ביותר מכל מקום בו הם נמצאים. בנוסף, אנו מקצרים את זמני הפיתוח, מכיוון שהמידע כבר אינו מועתק ואינו נשלח הלוך וחזור בין מעצבים שאין להם את הביטחון כי הם עובדים על הגרסה העדכנית ביותר," סיפר פרוד. "יתרה מכך, 3D היא שפה אוניברסלית ומובנת. היא יותר אינטואיטיבית, אמיתית וויזואלית, ומסייעת להאיץ את תהליכי קבלת ההחלטות".

עבור שלבי הייצור, הטמיעה Arc International את פתרון התעשייה My Production המיועד למכונותCNC לעיבוד-שבבי, בעלות 2-5 צירים, עבור ייצור תבניות וכלים. באופן זה, הצליח הארגון להקטין באופן משמעותי את הפגמים בתבניות, להפחית בזבוז חומר, לקצר זמני מחזורים ולהקטין עלויות, ובכך להביא מוצרים לשוק במהירות גדולה יותר.

"בעולם בו מגמות חדשות מגיחות בהינד עפעף, ארגונים חייבים להגיב עם יזמות וחשיבה חדשנית, ולעשות זאת לפני המתחרים שלנו", סיפר אלי בויקיס, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE ארגונים יכולים לחבר בין כישרונות, לספק לאנשים את האמצעים להביע את היצירתיות שלהם, ולהביא רעיונות אלה לשוק במהירות גדולה יותר. חדשנות שיתופית, זו הדרך בה ארגונים שומרים על הובלה".

 

דאסו סיסטמס ישראל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר