יצרנית מעדני הבשר יחיעם ממתגת ומעצבת מחדש את אריזות מוצריה בהשקעה של כ-900,000 ₪

המיתוג מבוסס על קונספט חדש שפותח ע"י מעצב-העל פיליפ בולקייה

יצרנית מעדני הבשר "יחיעם" (בבעלות קיבוץ יחיעם שבגליל) השלימה מהלך של מיתוג ועיצוב מחודש של אריזות מוצריה, על פי קונספט חדש שפותח בשיתוף עם חברת המיתוג "נאו גרופ" (בראשות פיליפ בולקייה).
המהלך הושלם לאחר תקופה של מו"פ בהשקעה של כ-900 אלף ₪.

תמיר דגן, מנהל השיווק ב"יחיעם", אומר כי המסר החדש של "יחיעם" היא להביא את המעדנייה למדף, בין היתר באמצעות סדרת "טעם של מעדניה" אשר זכתה בפרס מוצר השנה 2008 בקטגוריית מעדני הבשר.

לדבריו, השפה המותגית החדשה נותנת מקסימום ביטוי לחוויית הטעם, איכות המוצרים ושיטות הפריסה החדשות. שקיפות ובהירות האריזות תוך הדגשת ערכי הטבעיות והבריאות נועדו להדגיש את טעמם המשובח של קשת המוצרים ומראם הטבעי. הקונספט של המיתוג החדש מבוסס על עיצוב מינימליסטי שמעמיד את המוצר במרכז ולא את האריזה – "המוצר מדבר בעד עצמו".

פיליפ בולקייה מוסיף: "הצרכן הישראלי נמצא בתהליך של שינוי, התבגרות ומודעות. מגמת הבריאות אינה אפיזודה חולפת – היא כבר חלק מאורח החיים היומיומי של הצרכן, והרוב המוחלט של הציבור מעוניין לשמור על אורח חיים בריא. הצרכן המודרני מחפש אוכל טעים, פחות מתועש, טרי, בריא ואמיתי. לאור השינוי וההתבגרות של הצרכן הישראלי, ולצד האירועים שחלו בחברת "יחיעם", החלטנו שהגיע הזמן לעשות שינוי".

יחיעם (בבעלות קיבוץ יחיעם מהגליל המערבי), הוקמה בשנת 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מוצרי המפעל – פסטרמות, נקניקים ונקניקיות, משווקים בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ. מוצרי "יחיעם" זוכים לפופולריות גם ברחבי העולם – 25% מהייצור מיוצא למדינות שונות, בהן ארה"ב, אנגליה וצרפת.
המפעל מחזיק בכ-18% משוק הבשר המעובד בארץ, ומהווה את מקור ההכנסה העיקרי של הקיבוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר