יקבי בנימינה במיתוג מחדש בהשקעה של כ– 250,000 $

יקבי בנימינה מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש, במסגרתו החל מהיום יוחלף לוגו היקב בכל סדרות היין, מארזים ואריזות, שילוט ופרסום. הסלוגן שנבחר להוביל את המהלך הוא: "יקבי בנימינה – אנשים שאוהבים יין"

יקבי בנימינה מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש, במסגרתו החל מהיום יוחלף לוגו היקב בכל סדרות היין, מארזים ואריזות, שילוט ופרסום.
הסלוגן שנבחר להוביל את המהלך הוא: "יקבי בנימינה – אנשים שאוהבים יין".

צעד זה בא להשלים את תהליך המיתוג אותו עובר היקב בשנתיים האחרונות, ועתה יוחלף הלוגו באופן רשמי בכל אמצעי הפרסום והשיווק של היקב.
לדברי אנשי יקבי בנימינה, הושקעו במהלך המיתוג כ– 250,000 $.

תמנע שטרית, מנהלת השיווק של יקבי בנימינה, אומרת כי הלוגו החדש, אשר עוצב על ידי סטודיו ענת קלימן, מייצג את השינויים הדרמטיים שעובר היקב בשנים האחרונות. "הלוגו החדש משדר את השורשיות מצד אחד והרצון לצמיחה של היקב מצד שני", אומרת תמנע.

עלה הגפן בלוגו, המופיע משמאל לשם החברה, מציין את זיקתו הרבה של היקב לאדמה לכורמים ולכרמים, אשר מתוצרתם מופקות סדרות היין האיכותיות של היקב. סדרות אלו מזכות את יקבי בנימינה בפרסים בינלאומיים ומקומיים.

תמנע שטרית מסבירה: "עלה הגפן הצעיר מסמל עבור כולנו את הצלחתו של היקב, אשר עם השנים הפך מעלה צעיר ומקומי ליקב משגשג בעל שם בינלאומי, שיינותיו זכו במדליות בינלאומיות מהדרגה הראשונה; אך למרות גדילתו והצלחתו, הוא עדיין אותו יקב צעיר ורענן השואף לחדש ולהפתיע את קהל אוהבי היין, ואינו קופא על שמריו".

הסלוגן שנבחר להוביל את חזון יקבי בנימינה, "אנשים שאוהבים יין", משתמע למספר כיוונים: אוהבי היין הם אנשי היקב: הכורמים, עובדי הייצור, הייננים, אנשי השיווק וההנהלה; ומצד שני הצרכנים והלקוחות הפוטנציאליים.

היקב, המייצא כ– 18% מתוצרתו לחו"ל, בחר גם בסלוגן מקביל באנגלית: "Binyamina – lovers of wine".

"מהלך מיתוג זה הנו המשך ישיר למהפך השיווקי העובר על היקב בשנים האחרונות", אומר אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה. "היקב עבר שינוי מהותי הכולל השקעות גדולות בייצור, תהליכי פיקוח קפדניים עוד משלב בחירת הכרם ועד לשלב מילוי היין בבקבוקים, והתרחבות מערך התפעול המקצועי והשיווקי. על כן בחרנו להשלים את מיתוגנו על ידי חיזוק "ההורים": הבית הטוב ממנו מגיעים המותגים – בנימינה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר