יקבי בנימינה יוצאים במהלך מיתוג מחדש לסדרת היינות "טבע"

במהלך המיתוג מחדש של הסדרה שהושקה בשנת 2007- הושקעו כרבע מיליון ₪ כחלק מהשינויים הארגוניים והמקצועיים המבוצעים ביקב בשנה האחרונה

יקבי בנימינה ממשיכים בשורת ההשקעות והשינויים שאפיינו את פעילותם בשנים האחרונות: אל רכישת הציוד החדש בשווי עשרות מיליוני שקלים עבור מפעל היקב, ואל התשתיות המקצועיות שהונחו בכרמים הפזורים לאורך כל הארץ, הצטרף כעת גם מהלך מיתוג מחדש לאחת הסדרות הפופולריות של היקב.

כחלק מרוח החידוש והחדשנות, יוצאים ביקב שבבעלות קבוצת 1/2 חינם במהלך מיתוג חדש לסדרת "טבע"- שהושקה בשנת 2007 ומהווה כ 20% מכלל המכירות של יקבי בנימינה בשנה. הסדרה, שנמכרת בטווח מחירים נגיש, מונה היום 8 יינות אדומים ולבנים, והם צפויים לקבל נראות גבוהה יותר על מדפי רשתות השיווק בזכות העיצוב החדש.

במיתוג הקודם של הסדרה, הוקדש לכל יין- צבע שונה בתווית. במיתוג החדש צבועות כל התוויות שחור- המשדר יוקרה, ורק צבעו של הכיתוב משתנה מאחת לשנייה.
הפונטים של התוויות עודנו והפכו אחידים יותר, וכעת מציעים תווית ברורה מבחינה וויזואלית. בנוסף, שובץ עלה התלתן- הסמל של יקבי בנימינה, בצורה ברורה בראש התווית.

הדס צ'סקלה-מור, מנהלת השיווק של יקבי בנימינה, אומרת: "סדרת "טבע" היא חלק הדס צ'סקלה מור, יקבי בנימינהמהקשר הישיר בין עולם התוכן המוכר והעשיר של חומר הגלם איתו אנו עובדים, לבין האיכות הסופית המוגשת לצרכן. לכל אחד מיינות הסדרה יש אישיות ואופי המושפעים מאופי הזן ותהליך הייצור, וללקוח נותר לבחור את זן הענבים המתאים למצב רוחו ולארוחה שלו
המיתוג מחדש של הסדרה משמר את הערכים והקשר הבלתי אמצעי בין יקבי בנימינה ללקוחות בעשרות שנים של פעילות, ומזמין אותם להצטרף אלינו אל העתיד ואל הקידמה".

סדרת טבע כוללת שמונה יינות לבנים ואדומים:
היינות הזניים האדומים: קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פינוטאז' (טווחי מחיר מומלצים לצרכ- 33-44 ₪)
היינות הזניים הלבנים: אמרלד ריזלינג, מוסקט (מחיר מומלץ לצרכן 25 ₪)
יין סמוק: קברנה בלאנש (מחיר מומלץ לצרכן 25 ₪)
בלנד: קברנה סוביניון-מרלו (מחיר מומלץ לצרכן 30 ₪)
למגוון זה צפויים להצטרף בעתיד יינות מזנים נוספים על פי החלטת יינני היקב ומחלקת השיווק.

צילום גבריאל בהרליה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר