יקבי בנימינה מגייסים עובדים עם הקמת מערך שיווק והפצה עצמאי

בראשית דצמבר הכריז היקב על השקת מערך שיווק והפצה עצמאי עם תחילת שנת 2009. לרגל המהלך גויסו כ-30 עובדים חדשים ליקב, ובמקביל קודמו עובדים ותיקים ביקב לעמדות בכירות יותר

יקבי בנימינה מדווחים על סיומו של השלב הראשון במערך מינויים וקליטת עובדים חדשים ביקב.

לרגל הקמת מערך שיווק והפצה עצמאי לראשונה ביקב, גויסו בחודשיים האחרונים  כ- 30 עובדים חדשים לתפקידים השונים. בנוסף, עובדים ותיקים קודמו לעמדות ניהוליות ביקב. כחלק מהמהלך מונתה תמנע שטרית (בתמונה) שניהלה את מערך השיווק של היקב, לתפקיד סמנכ"ל. אביגיל מוספיר, בעבר מצוות השיווק וההדרכה של היקב, מונתה לתפקיד המנהלת המקצועית של היקב.

בין בעלי התפקידים שגויסו ליקב: ראובן בן מיכאל, לשעבר מנהל המכירות של יקבי רמת הגולן, מונה למנהל המכירות של היקב. בנוסף מונו ליקב מנהל לוגיסטי, מחסנאים, מלקטים, סוכנים, נהגים עוזרי נהגים, ומנהלי חשבונות חדשים.

אילן חסון, מנכ"ל יקבי בנימינה (בתמונ, אומר: "ההחלטה לעמוד באתגר של שיווק והפצה עצמאיים ליקב נבעה באה) ופן חד משמעי מהאמון שיש לבעלי המניות ולי בצוות היקב, אשר זיכה אותנו בביטחון כי צוות חזק יצליח להוביל מהלך משמעותי בהצלחה מרבית, גם אם מדובר בתקופה לא קלה. אנו סמוכים ובטוחים כי ההערכות המחודשת וגיוס העובדים החדשים יוכיחו את עצמם באופן הטוב ביותר ולאורך זמן".

יקב בנימינה שהוקם ב- 1952, נרכש בשנת 2008  ע"י רשת חצי חינם, שקיבלה את החלטת הרכישה מתוך האמונה בחוזקו של המותג ופוטנציאל הרווח הגלום בו. בעלי היקב שותפים לחיזוק וקידום המותג בנימינה בשוק המקומי והבינלאומי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר