יקבי בנימינה משיקים את יין B – יין ביכורים 2008

יקבי בנימינה מצטרפים גם השנה לחגיגות הבוז'ולה הנערכות בכל רחבי העולם, ומשיקים את יין "B" – הבייבי של יקבי בנימינה. היין מבציר 2008, מיוצר בהשראת השיטה המסורתית הנהוגה באזור בוז'ולה

יקבי בנימינה מצטרפים גם השנה לחגיגות הבוז'ולה הנערכות בכל רחבי העולם, ומשיקים את יין "B" – הבייבי של יקבי בנימינה. היין מבציר 2008, מיוצר בהשראת השיטה המסורתית הנהוגה באזור בוז'ולה. כבכל שנה, בייבי בנימינה הוא סנונית ראשונה לשיווק מבציר 2008 של יקבי בנימינה, יין קליל ופירותי המתאים למגוון רב של מאכלים ולתקופת המעבר בין הסתיו לחורף הישראלי. חליצת הבקבוק הראשון תתקיים בדיוק דקה אחת לאחר חצות בלילה שבין ה- 19 – 20 בנובמבר.

היין מורכב מ- 100% ענבי קריניאן – זן ענבים שמקורו בספרד. הדגש לכל אורך גידול הכרם הוא על קבלת ענבים פירותיים ומלאי צבע ארגמן- סגול צעיר. מקור הענבים הוא ממספר כרמים של היקב המיועדים מראש ליין זה, רובם כרמים ותיקים, אותם ליוו הייננים משלב הזמירה ועד לבציר – לקבלת התוצאה הרצויה. הענבים, שנבצרו בבציר ידני, עברו הפרדת שזרות ללא מעיכת הגרגירים ולאחר השרייה קרה על הקליפות של מספר ימים, החלה תסיסה קרה יחסית במטרה לשמור מבנה פירותי עושר ארומטי. לאחר הסחיטה, הופרד ליין זה רק הנגר החופשי לתהליכי תסיסה מלולקטית, הצללה וייצוב לקראת מילוי.
היין מיועד לשתייה בצעירותו, מצונן מעט והוא יהווה מלווה נפלא למנות פתיחה קלות ולמאכלים מהמזרח הרחוק. כמו כן, על-מנת ליהנות מהיין במיטבו, יש ללגום ממנו בחצי שנה הקרובה, ומומלץ להגישו בטמפרטורה של 15-18 מעלות צלסיוס.

פרטים נוספים:
• זן הענבים: 100% קריניאן.
• רמת אלכוהול – 12%
• חומצה כללית – 5.3 גר'/לליטר
• גופרית חופשית – 28 מ"ג/לליטר
• תאריך בקבוק וכמות – היין בוקבק בנובמבר 2008.
• יבול הבציר –15,000 בקבוקים.

ניתן להשיג את היין בחנויות המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר